Tuesday 8 November 2011

Maksud Korban PAS Yang Sebenar Adalah Untuk DAP

Khawarij PAS bertahaluf siyasi,istilah yang diguna pakai ternyata benar benar memperbodohkan penyokong sendiri.Dalam masa mereka menjaja agama,akidah dan hukum Allah sebagai produk politik,mereka tetap menghambakan diri sebagai suruhan DAP.

Anda boleh baca keratan dibawah sebagai bukti bahawa ahli PAS ditipu hidup hidup oleh kepimpinan parti untuk dijadikan tunggangan oleh DAP.

Awal awal lagi pemimpin khawarij berusaha menutup minda penyokong sendiri,sebolehnya mereka tidak mahu penyokong dan ahli PAS daripada berfikir dengan mengunakan otak sendiri.

Tindakan preempitive sudah dibuat agar penyokong dan ahli pas agar tidak mempercayai pendedahan yang dibuat oleh lawan mereka. Inilah puncanya kegagalan otak penyokong pas untuk berfungsi dengan baik.


Tahaluf Siyasi PAS Bukti Tunggangan DAP :Selanjutnya klik sini

Dalam bertahaluf siyasi,pemimpin PAS bermain dengan kepercayaan penyokongnya dengan menjadikan agama sebagai satu alat.

Keratan artikel dibawah dipetik sempena Hari Raya Aidiladha,pemimpin PAS bercakap soal pengorbanan untuk menegakkan keadilan Islam.Sedangkan pemimpin PAS tidak berlaku adil terhadap penyokong sendiri dengan mengikat pemikiran mereka tanpa perlu dipersoalkan lagi hingga menjadi jumud dan akan menolak kebenaran mentah mentah walaupun disertakan dengan bukti.


Realitinya sekali lagi Pisau dedahkan matlamat pemimpin PAS hanyalah mahu meraih kuasa semata mata,pernyataan mahukan keadilan mahu pun prinsip perjuangan hanyalah retorik semata mata.

Dokumen dibawah adalah bukti yang nyata bagaimana ahli parti dan penyokong PAS dipermainkan oleh pemimpin sendiri apabila persekongkolan PAS bersama DAP hingga membuah jauh jauh asas perjuangan parti dilakukan secara sulit.

Di bawah ini dilampirkan petikan sulit fail taklimat rahsia bertajuk "Formula Kemenangan" yang diadakan pada 18 Januari 2011. Baca dan fahami sendiri motif Hudud PAS.

Hudud PAS bukan untuk menegakkan Islam. Hudud PAS hanya untuk membeli undi untuk PRU13.


Bayangkan dengan Allah pun mereka mampu berbohong ,apalah sangat dengan manusia.

Pisau kata "berkorban apa saja"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1ZdOnoHpI

No comments:

Post a Comment