Saturday 22 October 2011

BREAKING NEWS - Malaysiakini Fail Saman Fitnah Ke Atas Senator Ezam Mohd Nor?




Kuala Lumpur 21 Okt - Malaysiakini hari ini memfailkan saman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur atas fitnah yang dilemparkan oleh YB Senator Ezam Mohd Nor ke atas portal berita itu.

Malaysiakini juga menuntut mahkamah mengeluarkan arahan untuk menghalang plantif dari terus mengeluarkan sebarang kenyataan ataupun penulisan mengaitkan Malaysiakini dimana mana medium.

Peguam bagi pihak Malaysiakini berkata, fitnah yang dilakukan senator Ezam Mohd Nor adalah amat berat dan tidak wajar dilakukan oleh seorang yang bergelar Yang Berhormat ke atas portal berita Malaysiakini.

Menurut Peguam Edmond Bon "Pada pandangan kami fitnah seperti ini tidak patut berlaku dalam sebuah negara demokrasi seperti ini," katanya dalam sidang media selepas memfailkan saman itu di kompleks mahkamah Kuala Lumpur di Jalan Duta.

Untuk makluman Malaysiakini diwakili peguam Edmund Bon, Amer Hamzah Arshad, Edward Saw, K Shanmuga dan Aston Paiva.

Sumber Hapraknews

Gomo: Tak ku sangka begitu berani Malaysiakini hendak menyaman Senator Ezam Mohd Nor yang mendedahkan siapa dibelakang Malaysiakini ini. Hebat benar jika portal milik pembangkang ini disuntik dana yang datangnya dari proksi proksi Yahudi sepertimana yang dikatakan Senator Ezam Mohd Nor.


Ha Ha Ha.........

Apa hangpa ingat Malaysiakini berani ke nak saman Ezam diatas apa yang dibongkarkan? Ha ha ha, itu portal sembang ja lebih tapi cam pundek penakut nak mampos. Biasalah perangai pun perangai Yahudi keparat sebiji stail Anwar Ibrahim katakan.

Apa??? Malaysiakini kata tak ada bukti Ezam Fitnah? Ohhhh lupa...meh layan video kat bawah ni!!!



So macam mana Malaysiakini dan pengikut taksub Anwar Ibrahim? bukti dah ada yang Ezam kata Malaysiakini difund oleh George Soros. Ezam dah kata macam macam ni, takkan nak berdiam diri ke? Kasi Saman lah.......

Gomo nak ingatkan Rakyat Malaysia bahawa memang menjadi tugas portal Malaysiakini dalam membuat huru hara dalam Malaysia. Gomo bersetuju dengan kenyataan Senator Ezam Mohd Nor bahawa tujuan Malaysiakini adalah untuk mengucar kacirkan sistem yang ada dalam negara. Perlembagaan negara diinjak injak oleh Malaysiakini demi kepentingan pihak pihak yang mengidamkan jawatan Perdana Menteri iaitu Anwar Ibrahim.

PDRM dicerca dan dihina walhal yang melakukan kesalahan hanya seorang dua, sistem Raja dihentam, SPRM dicemuh, FELDA difitnah dan bermacam macam lagi yang dilakukan portal Malaysiakini ini dalam menghasut rakyat Malaysia.

Gomo rasa sudah sampai masanya Portal Malaysiakini ini diharamkan dari terus melaporkan berita kepada Rakyat kerana apa yang disampaikan adalah FITNAH semata mata. Kalau ada artikel yang sahih pun itu adalah sumber dari BERNAMA yang mana dikeluarkan Malaysiakini.

Isu Mismah yang mencetuskan kegemparan baru baru ini adalah berpunca dari portal Malaysiakini diatas apa yang difitnahnya ke atas JPN. Mujur Mismah tampil menjelaskan keadaan yang akhirnya mematikan langkah pemimpin pembangkang dalam menggugat keselamatan negara.

PRU13 semakin dekat dan Gomo percaya akan lebih banyak artikel fitnah yang akan dikeluarkan Malaysiakini dan juga sekutunya yang juga dibiayai Yahudi iaitu Malaysian Insider. Justeru itu rakyat diminta untuk menilai dahulu apa yang dikeluarkan oleh portal milik Anwar Ibrahim ini sebelum mempercayainya bulat bulat.


Anwar Ibrahim semakin terdesak untuk menjadi Perdana Menteri maka apa sahaja akan digunakan Anwar Ibrahim dalam mencapai kuasa politiknya. Rakyat Malaysia harus buka minda dalam hal ini. Jangan mudah terhasut dengan dakyat pakatan pembangkang.

Malaysiakini Bila Nak Saman Senator Ezam? Ha Ha Ha


Psssttt.... Ha ha ha mula mula suspen kan? apa pun yang jelas Malaysiakini Bachol!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment