Saturday 22 October 2011

Kerana Video Seks Malaysiakini Dan Pemimpin Pakatan Memperbodohkan Keluarga Sarbani



Lepas satu fitnah maka satu lagi fitnah yang ditimbulkan portal Yahudi Keparat Malaysiakini. Dan kali ini Gomo yakin atas arahan Anwar Ibrahim maka satu rekayasa ditimbulkan demi menghasut rakyat Malaysia.

Petikan dari Malaysiakini:

"Keluarga allahyarham Ahmad Sarbaini Mohamad menimbang untuk membuat laporan polis berhubung satu dakwaan yang disiarkan dalam satu blog pro-Umno bahawa allahyarham antara lainnya mempunyai seorang perempuan simpanan. 

Blog berkenaan juga mendakwa bahawa allahyarham bukanlah seorang yang bersih, kata seorang anggota keluarga itu, Makhtar Mansor yang menafikan dakwaan tersebut. 

Katanya, beliau akan membuat laporan kepada SPRM kerana dakwaan tersebut turut melibatkan bahan bukti yang didakwanya diambil daripada siasatan badan itu ke atas kes melibatkan allahyarham. 

Bercakap dalam sidang akhbar di bangunan Parlimen hari ini, Makhtar mendakwa, tulisan dalam blog tersebut turut menyertakan foto yang didakwa sebagai perempuan simpanan berkenaan. 

Makhtar mendakwa, apa yang menimbulkan persoalan adalah bagaimana gambar berkenaan dapat terlepas ke blog berkenaan 

"Macam mana gambar dalam telefon bimbit arwah dapat kepada (blog) papagomo?," soalnya yang mendakwa, foto berkenaan tersimpan di dalam telefon bimbit allahyarham. 

GOMO: Pertama sekali Gomo nak kata pada keluarga arwah Sarbani yang begitu bodoh lagi bangang apabila mengikut bontot pembangkang dalam isu ini. Kebodohan yang jelas ditunjukkan keluarga Arwah Sarbani dengan mempercayai kata kata pembangkang.

Kedua yang Gomo nak nyatakan adalah portal Malaysiakini semakin bingai tahap pemikiran editornya kerana semakin kerap mengeluarkan artikel bodoh yang mana tidak disiasat secara terperinci sebelum mengeluarkan artikel.

Ketiga, Gomo mengalu alukan keluarga Sarbani membuat laporan Polis sepertimana yang dikatakan dan jika ada keperluan sila SAMAN Papa Gomo berhubung apa yang dikatakan.

Gomo memang mempunyai bermacam macam bukti, video, rakaman suara, gambar dan bermacam macam lagi mengenai pemimpin Pakatan Pembangkang. Segala galanya Gomo perolehi dari pelbagai sumber terutamanya dari pihak pembangkang sendiri. Bahan bahan tersebut disimpan cukup rapi oleh Gomo dalam memastikan rakyat mengetahui siapa pemimpin Pembangkang.

Dari Gambar bogel Adun lelaki, rakaman perbualan mengenai projek dengan komisyen jutaan ringgit, video seks Adun wanita PKR, Video Seks Anwar Ibrahim dan beberapa lagi dokumen sulit mengenai pakatan pembangkang semuanya akan diletupkan dalam media baru bila tiba masanya.

Gomo yakin pembangkang sudah dapat mengetahui Gomo mempunyai segala benda ini justeru itu mereka kepanasan dan semakin tidak keruan kerana PRU13 akan menjelang tidak lama lagi. Jadi untuk mengelakkan segala bukti bukti didedahkan Gomo maka serangan bertali arus dilakukan pemimpin pembangkang melalui Malaysiakini yang kita tahu dikuasai Anwar Ibrahim.

Isu keluarga Sarbani yang mengatakan Gomo mengeluarkan artikel mahupun gambar adalah satuFitnah semata mata kerana setakat ini Blogg Papa Gomo tidak pernah mengeluarkan artikel berkaitan Sarbani yang mati Bunuh diri apabila disoal siasat SPRM kerana Rasuah.

Apa yang cuba dilakukan Pakatan Pembangkang adalah mengkaitkan Gomo dalam pelbagai isu walaupun Gomo tidak terlibat. Lihat kes anak Guang Eng yang juga cucu Kit Siang mencabul tetek remaja perempuan yang diserang adalah Papa Gomo walhalkan pembaca tahu blogg yang mendedahkan kes raba itu adalah otai blogg dari Pulau Pinang dan bukan blogg Papa Gomo.

Apa sekalipun yang mereka lakukan Gomo yakin rakyat Malaysia terutamanya pembaca Blogg Gomo akan terus menyokong pembongkaran demi pembongkaran yang akan Gomo lakukan keatas pemimpin Pakatan Pembangkang.

Gomo tidak pernah takut dengan segala badai yang datang kerana apa yang dilakukan ini adalah atas nama perjuangan demi menyelamatkan Malaysia tercinta.

Pohon sokongan semua rakyat ke atas blogg blogg pro BN dalam melawan fitnah dan rekayasa Pakatan Pembangkang melalui Malaysiakini dan Malaysia Insider.


JIKA TAKUT PADA RISIKO USAH BICARA SOAL PERJUANGAN. GOMO ANAK JANTAN BUKAN BACHOL MACAM ANWAR IBRAHIM KAKI JUBOR. 


Psssttt . . . Video seks adun wanita PKR? Jeng jeng jeng


No comments:

Post a Comment