Saturday 22 October 2011

Video Suami Dibenarkan Meliwat Isteri Oleh PAS



Meliwat isteri tidak termasuk sebagai kesalahan hudud didalam Enakmen Hudud & Qisas 2002 yang digubal oleh Kerajaan PAS.

Itu yang teman kemukakan semasa berbahas didalam Dewan Rakyat sebentar tadi. Kenyataan itu menyebabkan ada kalangan Ahli Parlimen pembangkang menjadi histerikal, menjerit racau memaki hamun saperti orang kehilangan aqal.

Teringat teman peristiwa dimana pimpinan kafir Quraisy mengarahkan anak buah masing-masing supaya membuat bising ketika Rasulullah saw membaca Al Quran! Teringat teman kisah Nabi saw dibaling batu oleh kafir Taif sehingga cedera berdarah hanya kerana membawa risalah kebenaran! Kebenaran itu memang pahit untuk ditelan, terutama oleh kaum kafir, musyrik dan munafik. Berdoalah supaya kita semua tidak termasuk golongan menentang kebenaran ini!

Yang teman pelik, dema nak marah pasal apa yop? Sedangkan itulah kenyataannya, itulah hakikatnya, itulah faktanya.

Didalam Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Hudud & Qisas) Terengganu 2002, iaitu Enakmen No. 4 Tahun 2002 bertarikh 02.09.2002, tercatat jelas di Seksyen 14:

"Liwat ialah suatu kesalahan yang merupakan persetubuhan diantara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau diantara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan diluar tabii iaitu melalui dubur".

Selanjutnya layari Blogg YB Zulkifli Nordin

Itulah oarti PAS yang bila tang depa semua halal, bila kena orang lain semua haram memang Haramjadah lah PAS PIS PUS ni. Lagi syok bila kita saksikan video dibawah ni buat renungan semua pihak terutama ahli PAS sendiri.


Dan juga dibawah ini isu Hudud yang mana PAS membenarkan Main Belakang Isteri..isy isy isy


Patutlah PAS sampai sekarang tak beriya iya nak laksanakan Hudud rupanya depa dok main ikut hukum sendiri macam ayah Pin. Apa gila Babi PAS ni? Memang haramjadah betul!!

So ahlol PAS sekalian tunggu apa lagi? mintak penjelasan dari PAS mengenai apa yang dinyatakan oleh YB Zulkifli Nordin ini. Jelaskan kepada seluruh umat Islam dan juga rakyat Malaysia.

Wah Patut lah Anwar Ibrahim sokong baru baru ni pasal Hudud PAS rupanya Liwat dibenarkan ke atas Isteri. Kepala Otak dialah!!!


Psssttt.. isy aku rasa cam Anwar Brahim dah liwat Nik Ajis je, kuat perasaan aku ni

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment