Thursday 6 October 2011

YB Yaakob Sapri PKR Sembunyikan Kegiatan Maksiat Dalam Pejabat nya?



Kata Adun Kota Anggerik...

Yaacob Sapari menafikan berlakunya 'skandal' di pejabatnya di Seksyen 9 Shah Alam seperti yang didakwa oleh sebuah blog pro-Umno.

"Jadi saya mengutuk sekeras-kerasnya fitnah lucah ini yang diusahakan oleh mereka, sepatutnya kita bersaing secara sihat dalam memberi khidmat terbaik kepada rakyat, bukannya melakukan aktiviti seperti ini.

"Bagi saya ini bukan serangan kali pertama oleh blogger pro Umno terhadap pemimpin Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim juga dituduh dengan perkara yang lucah sebegini," katanya dalam temuramah dengan TVSelangor.

Menurut Yaacob, susun atur di ruang pejabat DUN Kota Anggerik jauh berbeza dengan klip video lucah yang bertajuk 'Skandal Dalam Pejabat ADUN Kota Anggerik Shah Alam' itu.

Klip video itu memaparkan aksi sumbang seorang wanita bertudung dengan seorang lelaki kononnya di pejabat DUN Kota Anggerik.

GOMO: Tu kata Yaacob Sapari bila menafikan kegiatan seks yang berlaku didalam pejabat beliau. Emm biasalah siapa nak mengaku kalau dah kena pada batang hidung depa kan?


Dato Seri Anwar Ibrahim pun yang dah jelas muka dan dirinya dalam video Klip Seks bersama pelacur Cina pun menafikan sampai kehari ini pelaku tersebut adalah dirinya. Kata Anwar Ibrahim Muka sama tapi perut tak sama.

Ini lah nak cakap mengenai pakatan Pembangkang yang akan menafikan apa sahaja bila sesuatu itu negatif pada mereka tetapi hakikatnya? Anda boleh nilai sendiri akan mereka ini secara terbuka.

Gomo nak ingatkan kepada semua rakyat Malaysia bahawa setiap kita ini tidak lari dari melakukan kesilapan dalam kehidupan seharian. Bila salah yang kita lakukan dan ianya adalah benar jangan lah kita hipokrit dengan menyatakan kita tidak terlibat, bukan kita itu ini bla bla bla walhalkan rakyat mengetahui kebenarannya.

YB Yaacob Sapari sepatutnya tampil dengan staff yang yang melakukan maksiat dalam pejabat bagi menjelaskan kepada media dengan kadar segera. Emmm atau Yb Yaakob Sapari pun 2 x 5 juga dengan staff nya?




Psssttt.... Gua rasa tak mustahil ada lagi video nak keluar ni beb...he he he 


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment