Thursday 6 October 2011

Ekslusif - Pengakuan Anwar Ibrahim Kepada Haji Hadi Dan Kit Siang Beliau Adalah Pelaku Video Seks



Video Baru Di Bangkok Thailand Bakal Menyusul
Dah berapa lama kita tunggu jawapan Anwar Ibrahim dalam menyatakan apa tindakan yang akan diambil beliau ke atas Dato Eskay yang mendedahkan Video Seks beliau bersama China Doll. Kita juga dah berapa lama menunggu Anwar Ibrahim dan Wan Azizah menampilkan jam Omega yang kononya disimpan mereka. Berapa lama lagi kita nak tunggu?


Video diatas ini menjelaskan bahawa memang Dato Seri Anwar Ibrahim lah pelaku dalam Video seks tersebut malah Gomo menerima makluman dari sumber rapat mengesahkan bahawa beliau pelaku Video Seks Dato Seri Bin Anwar Ibrahim telah mengakui bahawa beliau lah pelaku dalam video seks tersebut kepada Haji Hadi dan Lim Kit Siang pada minggu lalu.

Anwar Ibrahim telah pun mengakuinya namun seperti dijangka beliau menyatakan kepada Lim Kit Siang dan Haji Hadi bahawa beliau telah dipaksa oleh Dato Eskay untuk melakukan Seks tersebut bersama Pelacur.

Itu lah Anwar Ibrahim, sudah jelas lagi nyata bahawa beliau melakukan aktiviti seks tersebut namun diletakkan kesalahan kepada Eskay bahawa beliau telah dipaksa. Sama lah juga sepertimana kes liwat bila Air Mani beliau dalam dubur Saiful Bukhari namun Najib Razak dan Rosmah Mansor yang dipersalahkan.


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim

Apa respon Haji Hadi dan Lim Kit Siang bila Anwar Ibrahim sudah mengakui bahawa beliau adalah pelaku dalam video Seks tersebut? Apakah Haji Hadi yang mana merupakan Presiden PAS hanya berdiam diri dan bertindak menghalalkan apa yang dilakukan Anwar Ibrahim? Kit Siang pula bagaimana? Para penyokong Pakatan?

Gomo telah mendapat satu lagi sumber makluman sahih bahawa Video Seks Anwar Ibrahim di Bangkok berada didalam simpanan Blogger RBF Online. Gomo dan rakan rakan Blogger lain mengetahui bahawa RBF Online telah menyaksikan rakaman Video tersebut dan kami dengan ini juga meminta RBF Online mengeluarkan Video Seks Awnar Ibrahim di Bangkok bagi memberi pengajaran kepada Anwar Ibrahim yang masih lagi enggan berundur setelah jelas beliau tidak bermoral untuk menjadi pemimpin.


Psssttt RBF Online bila nak keluarkan video seks Anwar Ibrahim made in Bangkok?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment