Thursday 6 October 2011

Parpu Kari Buat Modal Melancap Ke Apa Video Seks Anwar Ibrahim?




Setahu aku yang dah menyaksikan rakaman video porno Anwar Al Juburi adalah Blogger RBF Online. Dan sudah pasti yang ada menyimpan video tersebut adalah RBF Online juga. Namun semalam RBF Online menafikan beliau ada menyimpan video tersebut dan menyarankan Gomo bertanya kepada Blogger Parpu Kari. Artikel RBF ONLINE KLIK DISINI

Parpu Kari? Emmm budak ni lah malas aku nak layan coz dia selalu dok diam je kalau ada benda panas dan menarik. Sejak semalam Gomo call Parpu Kari langsung tak berjawap dan bila Gomo SMS beliau menjawap sibuk dan berada di sempadan Malaysia Thai. Apa jadah dia buat kat sana?


Video Siam Yang Baru Dalam Simpanan Parpu Kari?

Parpu Kari seakan cuba menyembunyikan sesuatu dari kami rakan Blogger semua. Rakyat dah tak sabar nak menyaksikan video Seks Anwar Al Juburi dan mohon agar disegerakan video tersebut agar tidak ianya berkulat bila lama disimpan.

Ni lah dunia Blogger, masing masing ada komplot nak elak sesuatu. Bila cakap RBF Online dia kata Parpu Kari pulak. Tak mustahil RBF Online dan Parpu Kari dah berkomplot untuk jual video Seks Anwar Ibrahim tu. Yelah benda panas video baru Anwar Ibrahim di Siam dengan 2 orang pelacur mana tak mahal nya kan?


Dato Seri Anwar Ibrahim

Buat Parpu Kari Gua nak ingatkan lu jangan buat hal yang bodoh dengan menjual video seks Anwar Ibrahim tu. Kalau betul lu ada video tu sebagaimana yang RBF Online cakap maka adalah wajar kau dedahkan kepada khalayak umum.

Ingatlah Parpu Kari Anwar Ibrahim ni GILA BABI, beliau sanggup lakukan apa sahaja dalam menghalang musuh politiknya. Silap haribulan dia hantar orang pi kutip hang ke buat itu ini mana kita nak tahu. So kalau ada video Seks Anwar Ibrahim elok dedahkan. Jangan nak berahsia dengan kami semua.

Gomo cakap terus terang Gomo memang takda video!!!


Psssttt.. Parpu Kari buat modal ke apa Video Seks Anwar tu?


Memang Anwar Ibrahim

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment