Thursday 6 October 2011

MB Selangor Akui Beliau Campurtangan Isu Gereja Haram DUMC




Perhatikan Video dibawah ini Ayat tergantung Menteri Besar Khalid Ibrahim diminit ke 2:02. Apa soalan yang ditanya wartawan tentang permintaan MB campurtangan? Apa maksud Khalid yang gagapnya dan ayat ayat tergantung susah untuk difahami?



Khalid Ibrahim kata :

"Saya Dah Campurtangan"

Zassssss.....Kantoi lagi lah lu Khalid Gagap, dulu bukan main kata saya tak campurtangan, saya tak tahu menahu, bla bla bla....macam macam lah lu orang Pakatan Haram Selangor ni cakap. Khalid Samad pulak terkinja kinja buat laporan Polis kata dia pun tak campurtangan dalam isu gereja DUMC. Tetapi relaitinya?

Gomo nak ingatkan kepada semua mengenai Gereja Haram DUMC yang sampai kini masih lagi beroperasi walaupun jelas bangunan tersebut telah disalahgunakan sebagai Gereja. Ini telah dinyatakan oleh Gomo berkali kali sebelum ini.

Pihak Majlis Bandara Petaling Jaya MBPJ pula sehingga ke hari ini masih lagi diam membisu dalam menjawap soalan wartawan dan rakyat mengenai Status bangunan DUMC yang mana dijadikan gereja. Kenapa MBPJ diam? Siapa yang beri arahan agar MBPJ menutup mulut?

Khalid Ibrahim MB Selangor kata:

"Saya dah campurtangan"




MBPJ nak kata apa lagi? Buat laporan Polis ke atas Papa Gomo berhubung isu Dokumen yang dikeluarkan menunjukkan campurtangan beberapa pemimpin Pakatan yang mengarahkan Pengkuatkuasa MBPJ memberhentikan tindakan SITA ke atas Dewan DUMC. Tetapi hakikatnya?

Ni lah dia yang sebenarnya berlaku dalam negeri Selangor, Majlis Daerah Tempatan dah dicengkam Telor telor mereka dari menjalankan tugas yang sepatutnya dilakukan. Dewan DUMC yang telah disalahgunakan menjadi sebuah Gereja adalah terbukti salah namun atas campurtangan pemimpin Pakatan maka MBPJ terpaksa berdiam diri dan hanya mampu melihat sahaja.

"Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) mengesahkan khabar angin sebelum ini bahawa Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) Seksyen 13, Petaling Jaya itu 'gereja haram'.Ini setelah pegawai MBPJ memaklumkan pihaknya hanya memberi kelulusan untuk membina pusat komuniti dan bukannya sebuah gereja.Menurut Penolong Pengarah Kawalan Bangunan MBPJ, Nurul’ Ain Abdul Rahman, berlaku salah guna permohonan yang diberikan oleh pihak pentadbiran apabila DUMC membina gereja ditempat yang tidak dibenarkan.“Kalau ikut permohonan yang mereka (DUMC) minta ialah pembinaan pusat komuniti bukan gereja. Di sini berlaku salah guna permohonan dan boleh dikenakan tindakan,” 


Dah jelas Haram MBPJ Tutup Mata Atas arahan Siapa?

MB Selangor Khalid Ibrahim Kata:

"Saya dah Campurtangan"


Elok lah dengan pemimpin Melayu Islam macam Khalid Ibrahim dan Khalid Samad yang menyokong usaha DUMC Memurtadkan umat Islam. Esok lusa biarlah anak Khalid dua ekor ni masuk sekali dalam DUMC. Untung nasib dapatlah borang kaji selidik mengenai Islam yang didedarkan dalam DUMC kepada umat Islam.

Apa status Bangunan DUMC? Takkan lah pihak MBPJ masih lagi diam membisu? Laporan JAIS macam mana? Khalid MB Selangor nak berdiam sahaja kah? Tidak mahu dedahkan kepada rakyat Selangor?

Khalid MB Selangor kata:

"Saya dah campurtangan"


Lu orang rakyat Selangor fikir fikir kan lah......Untung nasib anak bangsa terletak ditangan anda semua. Undi mereka demi Kesejahteraan Pemimpin KAFIR DAP BABI!!!


Psssttt.... Dah jelas depa campurtangan tapi tak mengaku, bingai depa ni


"Talak Suka Sama Ini Tulisan Ma"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment