Friday 23 September 2011

Air Mani Anwar Ibrahim Dalam Dubur Saiful Satu Konspirasi?



Anwar Ibrahim Sudah Lupakan Karipap?


Semakin hari kebenaran semakin jelas mengenai apa yang berlaku dalam soal LIWAT yang mana tertuduhnya adalah Anwar Ibrahim (Pelakon BLUE) dan mangsa liwat Saiful Bukhari.

Semalam saksi bagi pihak Anwar Ibrahim sendiri mengesahkan bahawa Air Mani mampu bertahan sehingga 113 Jam yang mana telah membuktikan kepada kita semua bahawa Air Mani Anwar Ibrahim yang ditemui dalam Dubur Saiful Bukhari adalah relevan sama sekali untuk dijadikan bahan Bukti bagi kes liwat ini.

Baca Selanjutnya Disini......


Idiot my answer Idiot... Shit

Gomo dah cakap banyak kali bahawa Anwar Ibrahim tidak mampu untuk menafikan akan kegiatan liwat yang dilakukan beliau ke atas Saiful Bukhari memandangkan pihak Pendakwaan mempunyai Bukti yang amat kukuh dalam perbicaraan ini.

Anwar Ibrahim tidak mampu menjelaskan kepada Mahkamah, rakyat malah dunia sekalipun bahawa Air Mani yang ditemui dalam dubur saiful Bukhari bukan miliknya. Malah Anwar Ibrahim juga tidak mampu menceritakan kepada kita semua bagaimana KONSPIRASI Air Mani nya diambil dan kemudiannya dimasukkan ke dalam dubur Saiful Bukhari.

Esok Lusa Kak Wan pula akan tampil dan harap kak Wan akan berikan lebih banyak fakta dalam membela Anwar Ibrahim suami beliau sendiri. Tapi Gomo nampak Kak Wan pasti akan terpaku dengan soalan dari pendakwaraya nanti. Emmm apa apa pun kita sama sama lihat apakah yang kak Wan akan BONGKARKAN.....


Psssttt...Ada juak pakatan kata Air Mani Anwar diambil waktu beliau tidak sedarkan diri, Logik ke? 


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment