Thursday 15 September 2011

Lim Guan Eng For Prime Minister,Bukan Satu Fitnah.


Rasis chauvanis ultra kiasu DAP sudah mula berkempen dengan strategi meletakkan sasaran terhadap Umno dan MCA.


Lock Siew Fook Pengerusi DAP Negeri Sembilan berkata,parti politik seperti PAS dan PKR diarahkan oleh DAP untuk menyerang Umno.Manakala DAP akan menyerang MCA.
KM Lim juga menolak fitnah Utusan Malaysia yang mengatakan DAP mendirikan laman Facebook 'Lim Guan Eng for Prime Minister.' Lim berkata ini mungkin kerja BN cybertrooper.-mkini



Dalam laporan akhbar Nanyang Siang Pau,Lock Siew Fook berharap,PRU13 nanti apabila MCA berjaya ditewaskan,manakala Umno diserang oleh 2 parti yang punyai kaum melayu yang ramai maka DAP berharap akan menubuhkan sebuah kerajaan baru supaya Setiausaha Agung DAP,Lim Guan Eng akan menjadi Perdana Menteri kaum cina yang pertama dinegara ini.




Lock Siew Fook mengharapkan jika menang pada PRU13,jawatan menteri haruslah diisi oleh DAP seperti mana MCA mendapat beberapa jawatan menteri didalam kabinet.


Di sini kita dapat melihat bagaimana rancangan dan hasutan yang dibuat oleh DAP,didalam akhbar berbahasa cina mereka begitu rasis chauvanis dan menunjukkan sifat ultra kiasu yang sebenar,mereka begitu berani memainkan isu perkauman kerana berpendapat akhbar berbahasa cina sudah tentu tidak dibaca oleh kaum melayu dan india.


Jika ini perancangan mereka maka kaum cina yang ada didalam PKR memang tak boleh cari makan.Habis semua jawatan akan disapu oleh DAP.

Justeru,baru baru ini dakwaan Lim Guan Eng kononnya beliau difitnah dengan sebuah akaun facebook yang mempromosi beliau menjadi Perdana Menteri sudah tentu satu pembohongan yang nyata.

Haprak pakatan sudah tentu ini adalah satu perkhabaran yang mengembirakan,yang pasti khawarij PAS akan menitiskan air mata berpelukan satu sama lain kerana perjuangan mereka hanyalah untuk Lim Guan Eng,memandangkan Hj Hadi sendiri berkata beliau tidak mengidamkan jawatan PM .

Anwar pula sudah pasti akan meletakkan Lim Guan Eng sebagai pilihan pertama memandangkan PAS tidak ada calon yang sesuai kerana parti sejumud khawarij PAS tidak glokal.

Pisau kata " DAP Pulau Pinang bergolak teruk,tikam antara satu sama lainrasuah sana sini,Guan Eng lu langsi lu kena"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1Y0jpU5KU

No comments:

Post a Comment