Friday 23 September 2011

Kote Kecewa - Najib Razak Penakut, Bacul, Takda Telor




Najib Razak Bachol? Penakut? Takda Telor itulah kata kata dari penyokong pakatan pembangkang bila Najib Razak menolak sapina dari peguambela Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat Saiful Bukhari.


Kenyataan Al Juburi


Gua naik meluat dengan si Anwar Ibrahim Al Juburi Wal Liwati Al Suntuti ni. Bukan sekali tapi dah berkali kali beliau menfitnah dan mengaibkan Najib Razak dalam pelbagai cara bersama pemimpin Pakatan pembangkang yang lain. Kali ini kes liwat beliau pun nak juga dikaitkan dengan Najib Razak.

Anwar Ibrahim kata Najib Razak takut ke mahkamah menjadi Saksi Alibinya. Apa yang Anwar Ibrahim ini merepek? Bukankah Kes Liwat beliau menjerumus kepada AIR MANI beliau yang berada didalam dubur. Apa kena mengena Najib Razak dalam isu Air Mani Anwar dalam Dubur Saiful Bukhari?

Anwar Ibrahim tidak sudah sudah merosakkan nama Najib Razak dan ini sudah dilakukan ANwar Ibrahim sewaktu Najib Razak menjadi Timbalan Perdana Menteri lagi. Tujuannya adalah satu iaitu menimbulkan syak wasangka rakyat ke atas Najib Razak dan secara tidak langsung rakyat akan melihat Najib Razak tidak layak memimpin negara.


Anwar Ibrahim layak Memimpin Malaysia?


Bagaimana pula dengan Anwar Ibrahim? Skandal Video seks nya yang telah jelas membuktikan beliau adalah pelaku dalam video Seks tersebut. Sampai ke hari ini Anwar Ibrahim menafikan beliau dalam video tersebut tetapi tidak pula menyaman Dato Eskay diatas pendedahan yang dilakukan.


Gambar Edit oleh Pakatan Pembangkang

Najib Razak difitnah dalam Konspirasi membunuh Altantuya sampaikan habis pelusuk kampung heboh menceritakan penglibatan Najib Razak. Ada yang percaya ada yang tidak tetapi ianya telah mencemarkan nama Najib Razak.



Bagaimana dengan video diatas ini yang mana Najib Razak telah bersumpah didalam Masjid beliau tidak mengenali ALtantuya? Apakah rakyat melihat Sumpah yang dilakukan Najib Razak tidak boleh dipakai ataupun sekadar hipokrit semata mata?

Apa cerita dengan Anwar Ibrahim? Bersumpah membersihkan nama sendiri pun beliau enggan walhal dalam keadaan beliau telah dilanyak kiri dan kanan dalam isu Moral nya yang tak berkesudahan.



Rakyat perlu jelas bahawa Najib Razak bukan orang yang perlu diheret oleh Anwar Ibrahim sebagai saksi Alibinya dalam menafikan AIR MANI beliau dalam dubur Saiful Bukhari. Anwar Ibrahim seharusnya tampil dengan Pakar DNA yang lebih handal dari Macdonald yang telah pun ditamatkan perkhidmatan apabila mengakui Air mani mampu bertahan dalam masa 113 jam dan ini konsistem dengan air mani yang dijumpai dalam dubur Saiful Bukhari.

Sekarang ini Anwar Ibrahim beriya iya inginkan Najib Razak ke Mahkamah tetapi jangan lah rakyat Malaysia lupa bahawa Saksi Alibi yang terpenting buat Anwar Ibrahim adalah Wan Azizah istteri Anwar Ibrahim sendiri. Kita pastinya tidak sabar untuk melihat apa kata Kak Wan dalam membela suami Dayus nya itu.

Kak Wan petang tadi menyatakan :

"Tidak sempoi.. Tidak sempoi " reaksi Wan Azizah setelah ditanya wartawan selepas selesai kes perbicaraan sebentar tadi.

Read More....

Amboi Kak Wan, takpa nanti kita tengok pulak sesi anda ketika disoal balas pendakwaraya ye...Anwar Kat mana Kak Wan masa kejadian? He he he...Anwar Meeting ye....kwang kwang kwang


Psssttt...Anwar Ibrahim yang sedah tutoh Jubor Saiful tapi Najib yang kena, Ada akal ke?



Najib Razak Pekakut, Bachol, Takda Telor
Namun beliau dan sampai ke Tanah Suci Makkah
Anwar Ibrahim???

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

1 comment: