Tuesday 13 September 2011

Guan Eng Menghasut Cuba Cetuskan Rusuhan Kaum



Ketua Menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri,Lim Guan Eng harus disaman,jangan sangka kita lupa dakwaan beliau menuduh,mengfitnah terhadap Umno kononnya pejabat buruk DAP dibakar adalah kerja Umno.

Lim Guan Eng menghasut kaum cina agar membenci UMNO sebuah parti orang melayu dalam satu sidang akhbar yang dikhaskan untuk akhbar berbahasa cina, tujuannya untuk menyebarkan fitnah dan hasutan agar membenci kepada bangsa MELAYU.

Untuk makluman,Guan Eng sering kali mengadakan 2 sesi sidang akhbar,satu dikhaskan untuk akhbar bahasa cina.Kenapa ? Ini semua untuk memudahkan beliau menghasut agar bangsa cina membenci terhadap Umno sebuah parti melayu.


Kenapa beliau tidak berani bercakap dihadapan wartawan bukan cina?Inilah sikap lidah bercabang pembelit kononnya beliau tidak anti melayu,tetapi sedarkah anda awal awal lagi apabila tersebar pejabat buruk dibaling cat merah dan kemudian dibakar, beliau terus menuduh orang melayu dan Umno yang melakukan. Sedangkan ketika itu siasatan pun belum dimulakan oleh pihak polis.

Adakah perbuatan membaling cat merah dan membakar pejabat buruk DAP untuk menutup cerita pengharaman bacaan quran pada waktu subuh?

Sebenarnya lelaki cina yang bakar pejabat buruk DAP : klik sini

Baca selanjutnya fitnah dan hasutan Lim Guan Eng di sini 


Pisau menantikan Perhubungan Umno Negeri mengambil tindakan saman terhadap DAP dan Lim Guan Eng.Jangan lepaskan biawak ini terlepas daripada perbuatan membuat fitnah dan menghasut!



Pisau kata " Itu orang ada pi jumpa doktor di IJN,apa pasal? wa ada bikin lu sakit jantung ka? "

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1XnYo3KzM

No comments:

Post a Comment