Tuesday 20 September 2011

Cuba Bakar Rumah Mat Sabu Konspirasi Umno?



Gerembolan haprak khawarij terus menyerang Umno apabila tersebar berita pagar besi rumah Mat Sabu dibaling Molotov Cocktail 12.30 semalam .


Menariknya khawarij PAS menuduh ia adalah satu konspirasi dengan dibantu oleh pihak TNB ,ini kerana pada waktu kejadian lampu jalan dihadapan rumah Mat Sabu tidak menyala.Untuk mengukuhkan dakwaan mereka khawarij PAS menuduh Umno kononnya mengarahkan pihak TNB agar memadamkan lampu sebelum molotov cocktail dibaling kearah pagar.Begitu mudah khawarij membuat andaian hingga fitnah seperti ibarat memakan kuaci.


Kita semua sedia maklum,apabila mulut jelabas seperti Mat Sabu mengagungkan 200 orang komunis yang menyerang dan membakar 20 orang anggota polis Bukit Kepong sehingga hanggus, sudah pasti ia akan membangkitkan kemarahan waris mangsa kekejaman komunis yang berbilang bangsa.

Inilah perangai haprak pakatan,anak sendiri jatuh longkang pun pasti akan mereka salahkan Umno BN.Bini tak masak pun diaorang akan salahkan Umno BN.Apa saja yang lintas yang tak menyedapkan hati pasti Umno BN akan disalahkan,begitulah kotor dan hitamnya hati kaum puak haprak pakatan.

Pisau kata "Ada isu besar nak meletup malam ni"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1YU6iwOIv

No comments:

Post a Comment