Thursday 15 September 2011

Sebab Tak Percaya Fitnah,Umno Bakal Di Saman Guan Eng!


Dek kerana tidak mahu temberang terdedah,malu dan sudah terperangkap dengan pembohongan,Lim Guan Eng berpura pura berlagak hebat dihadapan media kelmarin apabila beliau mencabar akan menantikan tindakan saman daripada pihak Umno dengan angkuh sekali


Baca selanjutnya fitnah dan hasutan Lim Guan Eng di sini 
.
Malah Guan Eng berkata beliau akan menyaman Umno kononnya mengfitnah beliau kerana menukarkan yang putih(Guan Eng) menjadi hitam(biawak).Guan Eng turut berkata Umno tidak takut kepada Yang Maha Kuasa kerana berasakan melayu Umno tiada bukti untuk sabitkan lidah biawak beliau menghasut dan berbohong.

Kita memang menantikan cabaran daripada biawak kapur seperti Guan Eng,kita akan pastikan biawak ini akan lari tak cukup tanah. Menghasut kaum cina dengan kenyataan Umnomelayu bakar pejabat DAP agar membangkitkan kebenciian terhadap melayu semata mata mahukan undi.

Semenjak menjadi ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri ,mutu lakonan Guan Eng sudah mencapai makam hampir kepada kehebatan Anwar Ibrahim,cuma bezanya Guan Eng tak mengentot stor kunyit.

Cakap cakap dalam pejabat ketua menteri,sememangnya Guan Eng begitu cemas apabila diberitakan akan disaman oleh Umno,arahan diberikan kepada pegawai medianya agar memastikan tiada rakaman disiarkan, dikhabarkan beliau mengarahkan agar kenyataan beliau mengfitnah Umno dipadam di semua portal berita pro pakatan.

Perkara yang sama berlaku ketika Guan Eng menyerang Nik Ali dengan gelaran lidah biawak dan lilttle napolean,Rakaman dibuat oleh Malaysiakini dipadam untuk sorok bukti.Tetapi blogger berjaya mendedahkan rakaman tersebut.

Pisau tunjukkan contoh bukti pembohongan dan lakonan Guan Eng hingga digelar ketua menteri berlidah biawak.


Lepas tengok video klik sini

Kenapa Umno nak saman Guan Eng :klik sini dan sini

Pisau kata "bukti dah ada,tunggu tayang kat makhamah"


Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1Y0kfVdoP

No comments:

Post a Comment