Wednesday 7 September 2011

Kungfu Gerembolan Pakatan Sumbang

http://mediapermatangpauh.files.wordpress.com/2010/06/menipu1ibadah.jpg?w=400 

Haprak pakatan sejak Ramadhan hinggalah Syawal, kepanasan dek kerana tembelang dan temberang mereka terpecah. Apa saja yang dibuat sejak akhir akhir ini semua serba tak kena. 

Anwar dengan isu ngentok jantan betina kantoi!, Khawarij PAS pula kantoi mempertahankan GDMU dan perlekehkan JAIS yang akhirnya terbukti akidah umat Islam menjadi ancaman. 
PKR pula tak habis dengan cerita bohong fitnah,dari cerita cincin Rosmah hinggalah ahli parlimen mereka sendiri adalah pendatang Indon terutamanya si Badrul Amin. 
DAP pula dengan isu seorang lelaki cina yang bakar pejabat kemudian tuduh Umno,kantoi! Mat Sabu 2 kali kantoi isu komunis dan pembedahan kepala lutut guna wang PBA. 

Jenuh haprak pakatan dan gerembolan khawarij bersilat,bertaichi,berkung fu nak memburukkan kerajaan BN.Semuanya serba tak menjadi. Bila tibanya Syawal kita pun semua tahu apabila Hari Raya tahun ini bertembung dengan Hari Kemerdekaan. Sambutan Hari Raya di Sri Perdana semua orang menjadi saksi apabila Lim Guan Eng sendiri duduk disebelah PM Ds Najib. 

Sebaik saja habis pelbagai program dan majlis hari raya,Ds Najib terus berangkat ke Australia untuk menjalani fisioterapi. Di hentamnya haprak pakatan kononnya PM meninggalkan negara semasa hari kemerdekaan. Pisau nak tanya,negara sambut kemerdekaan 31 Ogos yang lepas ka atau sambutan peringkat kebangsaan ditangguhkan? 

Nak hentam Najib,ni apa cerita kat bawah ni? 

Selepas Datuk Seri Najib Razak menjadi bidasan pelbagai pihak dan dikecam hebat sebagai tidak patriotik sewaktu negara menyambut hari kemerdekaan kerana berada di luar negara, kini heboh pula diperkatakan mengenai Ketua Menteri P.Pinang yang juga tiada di Malaysia semasa rakyat menyambut hari kebangsaan.

Jika Perdana Menteri dilihat tak serius menyambut Kemerdekaan negara kerana berkunjung ke Australia pada 31 Ogos yang lalu, Pihak UtaraNews dimaklumkan mengenai Ketua Menteri P.Pinang juga telah berada di luar negara pada hari yang sama.

Datuk Seri Najib Razak berlepas ke Australia dikatakan bagi menghadiri sessi Fisioterapi terhadap kecederaan lututnya manakala Lim Guan Eng pula berada di China pada hari tersebut. - UtaraNews.
Haprak khawarij dan pakatan tak bising pula bila ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri menyambut kemerdekaan di China? 

Inilah yang dikatakan silat,taichi dan Kungfu haprak pakatan tak menjadi, memang produk dari kilang fitnah haprak pakatan dah tak berkualiti. 


Pisau kata " silambam ada? " 

Read more: http://www.pisau.net/2011/09/kungfu-gerembolan-pakatan-sumbang.html#ixzz1XE1trp2H

No comments:

Post a Comment