Friday 23 September 2011

Chua Soi Lek Tolong Pesan Sama Yew Teong Lock MCA Wangsa Maju Jangan Main Bangsat



Jangan buat macam macam pekara BODOH jika BN mahu menang Pilihanraya yang bakal tiba tak lama lagi. Komponen BN UMNO,MCA,MIC,GERAKAN dan lain lain perlu sedar kemampuan masing masing dalam mendapatkan peluang bertanding dikerusi Parlimen mahupun Dun.

Gomo nak menegur kepimpinan MCA yang berada didalam Parlimen Wangsa Maju ini kerana sejak tewasnya Yew Teong Lock (MCA) kepada Wee Choo Keong (BEBAS) MCA Wangsa Maju lemah dan berlaku perpecahan dalaman parti itu sendiri.

Malah lebih menjelekkan apabila Yew Teong Lock MCA Wangsa Maju tidak langsung memberikan kerjasama kepada Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju Dato Shafei Abdullah dalam melaksanakan program program adakan untuk rakyat.


Ahli Parlimen Wangsa Maju Wee Choo Keong? Setakat ini memang tidak nampak lah apa yang dilakukan nya dalam Wangsa Maju. Baik masa didalam PKR ataupun sekarang sudah Bebas beliau tidak mampu menggalas tugas dengan baik. Yang sibuk kehulu kehilir dalam membantu rakyat Wangsa Maju baik Melayu, Cina, India dan kaum kaum lain Dato Shafei Abdullah.

Yew Teong Lock kemudiannya mempertikaikan jawatan Pengerusi Barisan Nasional Wangsa Maju yang kini telah bertukar tangan kepada UMNO. Ada sahaja yang diburukkan Yew Teong Lock sampaikan wujud nya pakatan Yew Teong Lock dan juga Dr Tan Kwee Wong Bekas Timbalan Menteri Tanah dan Pembangunan Koperasi yang kini bakal Calon PKR dalam PRU 13 di Wangsa Maju.

Itulah Yew Teong Lock dari MCA yang sanggup melakukan Pengkhianatan dengan bergabung bersama PKR. Buat kerja tidak dilakukan oleh Yew Teong Lock tetapi tidak sudah sudah dengan Konspirasi nak menjatuhkan Dato Shafei Abdullah Ketua Bahagian UMNO Wangsa Maju.

Memang tak dinafikan kerusi Parlimen Wangsa Maju akan panas menjelang PRU 13 nanti memandangkan Yew Teong Lock MCA yang telah tewas sebelum ini akan melobi untuk bertanding pada PRU 13 kelak tetapi bagaimana dengan UMNO yang membuat pelbagai kerja dari awal sampai sekarang didalam Wangsa Maju?

Yew Teong Lock seharusnya sedar diri bahawa pada PRU 13 kelak calon yang akan dipilih dalam mewakili BN mestilah calon yang mendapat tempat dihati pengundi. D.S. Najib sendiri menyatakan akan pekara ini dan apakah YTL tidak akur dengan pucuk pimpinan?

MCA Wangsa Maju dibawah kepimpinan Yew Teong Lock semkin hebat melobi untuk bertanding pada PRU 13 nanti tetapi satu kerja pun mereka tak lakukan demi rakyat Wangsa Maju. Nak jadi calon semata mata? kalau nak jadi calon kita sarankan agar YTL ke Bukit Bintang menentang DAP.

Cerita banyak pun tak guna pasal Yew Teong Lock ni tapi kalau nak tahu lagi KLIK DISINI dan lihat sendiri siapa yang buat kerja dan siapa yang tidor.


Yew Teong Lock mungkin kenal Papa Gomo tetapi mungkin beliau tidak tahu bahawa Papa Gomo tahu akan pakatan yang dilakukan beliau bersama PKR Wangsa Maju dalam menjatuhkan UMNO.

Tidak mengapa Yew Teong Lock, kita boleh Play This Game, YTL boleh jumpa Wee Choo Keong tanya dia macam mana bila dia kena tibai dulu waktu dalam PKR. Nak bongkar? Nak Bogel? semua kita boleh buat.

Harap YTL sedar diri dan tahu bahawa apa yang akan tiba pada PRU 13 kelak bukan pekara yang mudah. Jangan ingat PRU 13 sama seperti mana PRU yang terdahulu. Harap MCA Wangsa Maju sedar kemampuan mereka dan jangan melebihi had yang ada.


Psssttt....Kerja taknak tapi jawatan nak....bangsat 


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment