Tuesday 20 September 2011

PANAS 18 SX - 1 Clip Video Anwar Ibrahim + 1 Clip Jalang + 1 Clip BONUS = 3 Klip Semuanya



Seperti yang Gomo janjikan semalam bahawa hari ini Gomo akan berikan kepada semua pembaca Video baru yang Gomo perolehi dari hasil bantuan rakan rakan pembaca yang telah mengirimkan emel kepada Gomo.

VIDEO PERTAMA

Video ini dapat memberi gambaran yang lebih jelas kepada para penyokong Anwar Ibrahim yang agak tak keruan dengan pendedahan Video Rakaman CCTV yang mana memaparkan kelibat Anwar Ibrahim bersama Dato Eskay sedang menaiki dan turun dari Lif.

Para penyokong Anwar Ibrahim beriya iya mempertikaikan mengenai Pakaian Gelap bertukar Cerah malah Portal milik pembangkang Malaysiakini juga tidak terkecuali dengan mengeluarkan kenyataan sembab mengenai warna pakaian dalam rakaman CCTV yang tersebar.

Apa yang ingin dibuktikan disini bahawa rakaman tersebut adalah tulen dan selari dengan rakaman Seks Anwar Ibrahim yang tersebar sebelum ini yang mana aksi Anwar Ibrahim melakukan hubungan Seks bersama Pelacur China.


VIDEO KEDUA

Gomo juga terima banyak emel dari pembaca yang berkongsi bermacam cerita mengenai pendedahan terbaru video rakaman CCTV berwarna diatas ini. Memang luar biasa bila semuanya jelas adalah Anwar Ibrahim.

Apa pun biarlah anda semua para pembaca menilai sendiri akan pendedahan dan bukti yang kami semua dedahkan dalam menyelamatkan Malaysia yang tercinta ini. Jika kami salah dan menfitnah Anwar Ibrahim maka kami lah yang akan menanggung akibatnya. Apa yang kami lakukan adalah demi rakyat Malaysia.


Kami Para Blogger Tidak Takut Dengan Dato Seri Anwar Ibrahim


Ops...lupa pulak, errr lu orang nak tengok Video Seks Anwar Ibrahim yang baru ke? Rileks beb, kami dah suruh Anwar berundur dari Politik dan Bertaubat. Kalau Anwar Brahim degil maka kita akan keluarkan....bila? Mungkin esok, minggu depan, Bulan depan......atau pun Malam ni..he he he


Psssttt..... Lawan tetap lawan, jangan harap Anwar Brahim berani nak saman kami




VIDEO KETIGA

KLIK DISINI FREE DOWNLOAD 


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment