Wednesday 7 September 2011

Perluasan Kuasa Keluarga Puaka PKR

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEga95ikypjmRcqL5gHAWAetsa4EhGMhyNTr6c7jYCoILaCj-aYiFX1LuUJHuNEwY6_HMbbq4SOQJke8ehU4IhkH8OkgV20C7B7k_wEPjIX7HCJPyTZaYFn5RIHpUkvSIGboNxPttt8J5OiP/s400/puaka69.jpg
Sistem feudal didalam Pakatan sudah lama diketahui ramai. Dari khawarij PAS,DAP hinggalah kepada PKR.

Keluarga puaka didalam PKR,Anwar, Azizah dan Nurul dilihat sudah menjadi liabiliti kepada pakatan.Dikhabarkan sebelum ini persediaan dibuat untuk meletakkan Nurul Izzah untuk bertanding di Permatang Pauh atau pun di Kepala Batas .Nurul dijangka bakal tumbang di Lembah Pantai kerana PKR sekarang ini sudah dilihat tidak releven di sana.

Untuk mengekalkan legasi Anwar anak beranak, ini kerana mereka sudah menjangkakan Anwar bakal kembali menginap di River Bamboo Resort & Spa.

Wan Azizah masih belum habis tempoh edah sejak melepaskan jawatan beliau untuk digantikan oleh Anwar.Maka kemuncaknya sehari dua ini heboh pula Anwar nak letak anak dara dia Nurul Nuha bertanding di Nibong Tebal.

Nepotisme yang diamalkan sejak dulu lagi dalam pakatan telah hampir sampai ke kemuncak. Pisau rasakan Anwar sendiri tidak mempunyai kepercayaan dan keyakinan terhadap pemimpin dan penyokongnya,malah Anwar sendiri berasa kan ramai ahli PKR memang tidak layak untuk menjadi calon pada PRU13 nanti maka beliau harus meletakkan darah dagingnya untuk bertanding.

Pisau kata " ada member pkr dah mula panas"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1XFrOcgFH

No comments:

Post a Comment