Tuesday 20 September 2011

Cilaka - Anwar Ibrahim Kata Blogger Takda Duit Nak Bayar Saman




Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diminta untuk menyelesaikan masalah moralnya terlebih dahulu sebelum beliau mahu bercakap isu-isu nasional, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, YB Dato’ Seri Mohamad Nazri bin Abdul Aziz.


“Dia perlu menyelesaikan masalah peribadi beliau terlebih dahulu, seperti kes liwat (terhadap Saiful) dan video seks (dengan jalang China Doll) sebelum Anwar boleh bercakap tentang isu-isu negara.

“Saya tidak fikir dia boleh dipercayai untuk mengendalikan isu-isu negara,” katanya seperti yang dilaporkan oleh Free Malaysia Today (FMT)


Sumber Mulut Melayu Blogspot



GOMO pun sebenarnya hairan mengapa si Dato Seri Anwar Ibrahim ni dok alih sana sini berkenaan Video Seks dan yang terbaru rakaman CCTV yang jelas memperlihatkan dirinya bersama Eskay Masuk ke dalam Lif.

Anwar Ibrahim menyatakan :


"Semua isu berkenaan moral, arak, soal judi, maksiat, kezaliman, fitnah atau mengaibkan orang, saya tidak akan layan atau jawab,"


Itukah jawapan dari seorang pemimpin yang menjadi Ketua Umum Pakatan Pembangkang? Ini standard Dato Seri Anwar Ibrahim? ini sahaja ulasannya?

Terus terang lah Gomo katakan Dato Seri Anwar Ibrahim ni memang penakut lagi Bachol. Jawapan yang diberikan amatlah Play Safe dalam menyelamatkan punainya yang kita semua tahu beliau Balun Depan dan Belakang.

Sedikit pun Anwar Brahim tak kata nak SAMAN Blogger Blogger yang keluarkan Video nya? Fuh Tun Mahathir kata Anwar Brahim pengamal HOMOSEKSUAL Anwar Ibrahim Saman 100 Juta walaupun akhirnya beliau kalah. Ni kami para angkatan Blogger keluarkan video nya siap berwarna dan mention pelaku lelaki yang melakukan Seks bersama Pelacur China adalah Dato Seri Anwar Ibrahim pun beliau tak ambil sebarang tindakan.

Ehhh Anwar Ibrahim!!! Hangpa ingat kita blogger takda duit ke? Apa kerana Tun Dr Mahathir bekas PM maka Anwar Ibrahim letak Saman 100 juta, dan kami ni Blogger Anwar tak nak saman?


Kami cabar SAMAN kami para Blogger yang keluarkan video Seks ni. bayangkan lah kalau 100 blogger disaman dengan jumlah 10 Juta seorang tak ke banyak nanti Hang dapat duit wahai Anwar Ibrahim oiii?

Kalau saman pun tak nak apa kata Dato Seri Anwar Ibrahim buat laporan Polis mengenai nama anda dikaitkan dalam video Seks ni. Amacam Nuar? Takkan lah hang suruh AMK Bingai tu pi buat report polis? Kami bukan mahu AMK buat laporan Polis tapi kami mahu anda Dato Seri Anwar Bin Ibrahim yang tampil kehadapan.

Tidak mengapa lah wahai Dato Seri Anwar Ibrahim, kalau report Polis dan Saman pun anda tidak mahu lakukan maka kita sama sama nantikan Video baru pulak. Kami memang bersalah mengaibkan anda tetapi ingatlah bahawa apa yang kami lakukan ini demi menyelamatkan Malaysia dari Jahanam dek tangan anda dan pakatan pembangkang.

rakyat Malaysia perlu sedar jika Video Seks ini tidak didedahkan dan satu masa Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri dan Video Seks Anwar Ibrahim tersebar apa yang akan berlaku? Apakah Anwar Ibrahim akan bertindak seperti BILL CLINTON yang meletakkan jawatan selaku Presiden US ? Atau pun Anwar Ibrahim akan terus mempertahankan kuasanya dan akan melakukan SALAH GUNA KUASA sepertimana waktu beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri.


Psssttt.... Renung Renungkanlah wahai rakyat Malaysia............

Anwar Ibrahim kata tidak kenal Dato Eskay
Tetapi Gambar diatas ni?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment