Monday 19 September 2011

KEJAM 18 SG - Wan Azizah Bakal Diliwat DPP Demi Anwar Ibrahim Suami Dayus


Cian Kau Jijah


Hari ni kes Liwat Dato Seri Anwar bin Ibrahim berjalan yang mana Gomo difahamkan pihak Pendakwaraya akan menyoal balas Pakar DNA yang Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes Liwat ini tampilkan.

Terus terang Gomo katakan Gomo tidak Ghairah dengan soal balas ini kerana yang sepatutnya disoal balas adalah Dato Seri Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat ini. Namun kerana takut dengan soalan soalan cepu emas oleh Pendakwaraya maka Anwar Ibrahim memilih untuk tidak disoal balas dan Enggan bersumpah.

Apa pun Gomo nak ulas sedikit mengenai perbicaraan kes Liwat ini yang mana sudah sampai masanya para penyokong Anwar Ibrahim melakukan solat hajat buat Anwar Ibrahim bagi memberikan kekuatan buat dirinya menempuhi apa yang bakal berjalan dalam sesi bela diri ini.

Persedian utama juga mesti dilakukan oleh Anwar Ibrahim keatas Wan Azizah isteri beliau yang akan memberikan keterangan dalam kandang Saksi membela suaminya Anwar Ibrahim. Dan Gomo boleh nyatakan disini bahawa ini adalah satu part yang amat menarik untuk kita saksikan bagaimana Wan Azizah menjelaskan dimana Anwar Ibrahim pada waktu kejadian liwat berlaku.

Dalam episod Kak Wan disoal balas Pendakwaraya juga kita dapat lihat sendiri bagaimana Anwar Ibrahim tertuduh dalam Kes Liwat meletakkan Isteri nya sendiri dalam kandang dan membiarkan Isteri nya sendiri disoal bertubi tubi oleh Pendakwaraya sedangkan beliau Tertuduh TAKUT dan ENGGAN disoal pendakwaraya.

Itulah dia kehebatan Dato Seri Anwar Ibrahim yang kita semua tahu beliau cukup handal menggunakan orang lain sebagai perisai manakala bagi dirinya untuk tampil kehadapan membela diri adalah amat BACHOL sama sekali.


Dato Seri Anwar Ibrahim Ketika Beraksi

Balun China Doll boleh, Balun Jubor Lelaki Boleh Tapi Nak bersumpah lakhnat takut, Ujian Poligraf Takut, Beri DNA takut, Saman Takut, Berhadapan dengan Pendakwaraya pun Anwar Ibrahim takut.


Ini ke nak jadi Pemimpin Kita wahai rakyat Malaysia?


Psssttt...Isu video Seks belum tamat..nantikan kisahnya..he he he 


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment