Tuesday 13 September 2011

Bila Khalid Samad, MBPJ, Ronie Liu, Teresa Kok Nak Saman Papa Gomo?



Dah berapa minggu berlalu isu Gereja DUMC yang mana tindakan JAIS melakukan Operasi Anti Murtad mendapat reaksi dari pelbagai pihak sama ada Positif dan juga negatif.

Khalid Samad pula menyatakan bahawa Dokumen yang dikeluarkan dalam Blogg blogg mengenai campurtangan mereka yang terlibat dalam menghalang MBPJ melakukan penyitaan ke atas bangunan DUMC adalah satu Fitnah dan pembohongan semata mata.

Seminggu kemudian Khalid Samad sekali lagi mengeluarkan kenyataan bahawa beliau akan Menyaman Papa Gomo dan minta Papa Gomo memberikan nama, no ic dan butiran peribada lain untuk memudahkan beliau menyaman.

Sampai ke hari ini Khalid Samad terus berdiam dari melakukan tindakan Saman yang dikatakan hendak dikenakan ke atas Papa Gomo. Kenapa senyap? Kenapa tidak ada tindakan dari mereka yang disebutkan dalam Dokumen tersebut?





Dokumen diatas dikatakan tidak benar dan satu Fitnah dari pakatan pembangkang namun yang setakat ini mengeluarkan kenyataan adalah Khalid Samad tetapi tidak pada Ronie Liu, Teresa Kok dan yang lain. Kenapa diam membisu?

Pegawai MBPJ yang dihubungi semalam juga memberikan jawapan NO KOMEN berhubung isu tersebut malah pegawai MBPJ yang diminta untuk membuat pengesahan bangunan DUMC juga gagal memberikan sebarang reaksi sama ada bangunan tersebut lulus ataupun tidak digunakan sebagai gereja.

Belum sampai sebula juga JAIS dihentam oleh Khalid Samad dengan bermacam macam isu malah lebih memeritkan bila Khalid Samad JAIS dikuasai UMNO walhalkan semua tahu JAIS diletakkan dibawah YB Hassan Ali.

Baca Kenyataan Khalid Samad KLIK DISINI

Persengketaan antara Khalid Samad dengan menyerang Hassan Ali semakin ketara waktu ini dan sepertimana yang Gomo katakan dulu lagi bahawa usaha mereka Pro Edrogan tidak terhenti selepas muktamar PAS dalam membunuh karier Politik Hassan Ali malah ianya semakin rancak berlaku sehingga keakar umbi PAS.


Apa Tindakan Khalid Samad keatas Papa Gomo?

Bagaimana dengan Status Bangunan DUMC?

Nasib Hassan Ali dalam PAS Selangor?

Ini lah warna warni Politik yang sebenar dalam Pakatan Pembangkang malah ada yang lebih terok dari ini yang mana kita sendiri tahu kebenarannya. Semoga rakyat Malaysia menilai bahawa Pakatan Pembangkang tidak Relevan dalam mentadbir negara Malaysia ini.


Psssttt.... Khalid Samad penakut, ala Pondan dia ni..Ptuih


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment