Tuesday 19 July 2011

A.Samad Said Lupa Norma Kesetiaan Kepada Agama Bangsa & Negara ??


Jangan Bunuh Bahasa Ibunda
Gomo Sokong Part Ni.

A. Samad Said nama yang satu tika lalu cukup harum di persada tanah air kerana karya nya yang menyentuh hati kita rakyat Malaysia. Namun sekarang nama nya semakin membusuk sampaikan Busuk nya itu sudah memenuhi setiap rongga badan Pak samad Said.

Kerana perjuangan Bathil nya maka karyanya dahulu sudah tidak bernilai dan tidak membawa apa apa erti pada perjuangan orang Melayu itu sendiri.

Kata Kata Pak Samad Said:
"Ada perdana menteri Jepun tidak sampai satu penggal pun, (letak jawatan). Tapi di sini tentu, orang sangat mengidam kuasa," katanya sambil menambah kerajaan tidak lagi memerintah "


Pak Samad lupa siapa yang sebenarnya mengila gilakan Jawatan Perdana Menteri? Pak Samad lupa siapa yang bertindak untuk merampas Kerajaan melalui 16 September? Pak Samad lupa siapa yang merancang untuk menterbalikkan kerajaan bila mengadakan protes undi Bajet dalam Dewan Parlimen?

Atau Pak Samad lupa Siapa Pak Samad yang sebenarnya?


Berdemo Untuk Bersih atau Untuk Pakatan Pembangkang?

Gomo malas nak melayan orang Tua Kutuk ni lebih lebih tapi khas buat Pak Samad yang di lihat semakin Nyayuk dan hampir nak Mampos agar kembali ke pangkal jalan. Kalau benar Pak Samad memperjuangkan kebebasan adalah sewajarnya Pak Samad bertanya kepada rakan rakan dalam Pakatan Pembangkang Demokrasi apa yang mereka gunakan selama ini.

Pak Samad memang Tokoh yang terbilang dalam kesusasteraan tetapi bukan Politik tempatnya buat Pak Samad. Sekarang Pak Samad Said sudah Busuk bagaikan Kunyit Kunyit yang mengelilingi Kote Anwar Ibrahim ketika membedal Lubang Jubor anak muda yang di ratahnya.

Lagi menarik KLIK DI SINI

Psssttt..... Pak Samad Said........Bertaubatlah dan bawa lah beramal ibadat di hari usia tua ini.


DAP Minta Tulisan Jawi Di hapuskan
Pak Samad Said Lupa Atau Dah Kena
Nasi Kangkang Teresa Kok?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment