Tuesday 19 July 2011

Siapa Yang Gagal? Najib Razak @ Anwar Ibrahim?

Bapa Kegagalan Pakatan Pembangkang


GAGAL itu lah yang kita boleh berikan kepada Pakatan Pembangkang sejurus sahaja selesai Demo Haram BERSIH yang diadakan di Kuala Lumpur pada 9 Julai lalu.


Gomo katakan Gagal kerana selesai sahaja demo mereka pakatan pembangkang bertungkus lumus menjelaskan kepada rakyat bahawa mereka telah berjaya pada Demo Haram tersebut. Kehadiran yang lebih kurang 10 Ribu orang dicanang oleh mereka ke serata duni bahawa Rakyat Malaysia menyokong BERSIH walhalkan semua tahu rakyat Malaysia berjumlah 27.6 Juta orang.


Keganasan Pendemo yang Tidak Di tunjukkan Media Pembangkang

Selesai demo haram BERSIH mereka terus menumpukan serangan ke atas pihak PDRM dengan bermacam rekayasa dan adu domba kepada rakyat bahawa pihak PDRMN kejam dan tidak berperikemanusiaan dengan mengambil tindakan agresif ke atas para pendemo.




PELAKON KONSPIRASI PAKATAN PEMBANGKANG


Video video, gambar gambar di sebarkan ke setiap medium yang ada dengan kata kata pencetus bagi menaikkan sentimen benci nya rakyat Malaysia ke atas pasukan Polis dan juga kerajaan Malaysia.Malah aksi lakonan Suhardi yang kononya Mati di mainkan berulang ulang kali secara meluas sampaikan boleh Gomo katakan ramai yang terpengaruh dengan Video Klip Berkenaan.

Selang beberapa hari mereka Pakatan Pembangkang menukar strategi apabila melihat bahawa Kegagalan mereka pada demo Bersih telah membusuk sehinggakan rakyat Malaysia menolak apa yang mereka bawa pada 9 Julai lalu.


Fitnah Pakatan Pembangkang

Strategi seperti biasa di lakukan oleh mereka Pakatan Pembangkang apabila cuba membunuh Karaekter Datin Seri Rosmah dengan isu Rekayasan Fitnah pembelian cincin Rm24.4 Juta. Hebat mereka dengan hal sebegini kerana D.S.Rosmah lebih bernilai untuk di serang berbanding Dato Seri Najib Razak.




Dokumen Sahih Isu Cincin 24.4 Juta

Tak sampai 2 hari serangan ke atas Fitnah nya mereka pada Datin Seri Rosmah sekali lagi KEGAGALAN menghantui mereka Pakatan Pembangkang apabila blogger blogger serta Facebooker Pro Kerajaan mengeluarkan Bukti Dokumen yang mengesahkan pekara sebenar dan menjelaskan kepada rakyat akan penipuan mereka pakatan pembangkang.


Propaganda mereka Pakatan Pembangkang yang mengeluarkan satu Keratan Akhbar berkepala Utusan Malaysia akhirnya memakan diri apabila rakyat berjaya menghidup bau bau hanyir yang di mainkan Pakatan Pembangkang dalam isu Fitnah Cincin Rm24.4 juta.

Turut menyusul pada yang sama adalah Fan Pages facebook mendesak Dato Seri Najib berundur dari jawatan yang di sandang " 100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation"memang benar tidak sampai seminggu mereka Pakatan Pembangkang berjaya mengumpul lebih kurang 200 Ribu pelayar FB untuk bersama menyertai Fan Pages tersebut dan ini melihatkan mereka berjaya diatas apa yang dilakukan.

Bagaikan ayam masuk reban kecoh dibuatnya mengenai kejayaan mereka Pakatan Pembangkang dengan jumlah 200 Ribu pelayar FB menyokong agar Dato Seri Najib meletakkan jawatan. Tapi apakah benar mereka berjaya?

12 Juta di anggarkan pelayar Facebook di Malaysia dan dengan angka ini menunjukkan bahawa mereka Pakatan Pembangkang sebenarnya telah sekali lagi GAGAL dalam agenda mengila kuasa yang mereka dambakan. 200 Ribu berbanding 12 juta rakyat Malaysia yang melayar FB satu bukti kegagalan yang amat nyata.

Terkini kecoh dengan isu D.S.Najib berjumpa dengan Pope Vatician yang di mainkan oleh jentera Cybertroopers Pakatan Pembangkang dengan bermacam macam cerita. Itu begitu begini direkayasa mereka tampa memperdulikan Syurga dan Neraka.

Ini lah tekanan yang membuatkan mereka begitu terdesak untuk menyerang Kerajaan Barisan Nasional. matlamat mereka untuk menghasut rakyat mungkin dilihat berjaya tetapi dengan Rakyat Malaysia yang sudah semakin celik dan matang dalam karenah politik tanah air pastinya sudah menghidu bangkai yang akan membusukkan Malaysia.

Percayalah mereka Pakatan Pembangkang akan terus GAGAL dan GAGAL.Itu yang akan berlaku selepas ini apabila jentera Blogger dan Facebooker serta pelayar Tweeter memainkan peranan yang cukup efektif dalam membantu kerajaan Malaysia.

Gomo dalam hal ini mengucapkan syabas dan terima kasih kepada seluruh jentera yang ada dalam membantu kerajaan Malaysia mematikan langkah Pakatan Pembangkang dalam menjahanamkan Malaysia dimata Dunia.

Buat rakan seangkatan Blogger Blogger, Facebooker, Pelayar Tweeter, Pengkomen di Blogg, FB dan mana mana medium Cyber sekalipun percayalah jika kita teruskan langkah kita yang begini maka mereka akan terus GAGAL.

Kita sudah semakin hampir kepada PRU13 dan diharapkan momentum kita dalam membantu Kerajaan Malaysia yang ada pada hari ini dapat diteruskan walaupun bermandi Darah sekalipun. Ingatlah kata kata Tun Mahathir.....


Allah Selamatkan Malaysia


PERJUANGAN BELUM SELESAI


Psssttt...Jelas dan semakin jelas mereka sudah semakin tertekan dengan sokongan rakyat ke atas kerajaan.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAU

No comments:

Post a Comment