Friday 22 July 2011

"Kalau Letak Anjing Pun DAP Menang?" Siapa Anjing DAP?


Siapa Anjing DAP?


Faham faham je lah apa maksud DAP bila depa sebut " Kalau Letak ANJING Pun DAP Boleh Menang" Anjing mana sebenarnya yang di maksudkan oleh DAP tu? Akhbar yang mengeluarkan kenyataan DAP tersebut KLIK DI SINI
Semua rakyat tahu hari ini DAP amat kuat dan berpengaruh di kalangan pengundi Cina. Pergilah ke mana sahaja pasti bila kita bisik bisik soal politik mereka akan kata DAP banyak Bagus. DAP musti menang dan macam macam lagi.

Gomo yang family sebelah wife merupakan bangsa Cina juga tidak terkecuali bila majority di kalangan mereka menyokong DAP sampaikan sepupu wife yang baru habis sekolah pun kata "DAP is Good for Change the system"

Sistem apa yang mereka kaum Cina maksudkan? Satu benda je yang mereka idamkan iaitu Hak Sama Rata yang mana mereka sudah merasai kuasa apabila kuasa ditangan mereka.

So tak mustahil lah bila DAP kata letak anjing pun mereka boleh menang kerana kita tahu DAP bertanding di kawasan majority pengundi nya adalah bangsa Cina.

Gomo sebenarnya lihat apa yang dikatakan mengenai Anjing dalam konteks ayat disebutkan itu lebih kepada PAS. Semua tahu PAS dilihat semakin lama semakin tunduk kepada tekanan DAP. Apa sahaja yang dibangkitkan PAS akan didiamkan oleh DAP serta merta.

Jadi dalam hal ini Gomo lihat Anjing pada DAP yang sebenarnya adalah PAS iaitu Melayu Islam didalam PAS yang akan bertanding pada PRU13 kelak. Letak sahaja calon PAS or PKR maka unci cina akan memihak kepada Anjing Anjing DAP ini. Ini sudah terbukti pada beberapa pilihanraya kecil yang lalu bila undi cina memihak kepada Pakatan Pembangkang.

Justeru itu kata kata "Letak Anjing Pun DAP Boleh Menang" memang benar sama sekali kerana apabila seorang calon Melayu Islam dari PAS atau PKR bertanding menentang Calon BN dari UMNO maka undi melayu akan berpecah kepada 2. Tetapi undi cina akan solid pergi ke PAS atau PKR dan menjadikan PAS atau PKR Anjing DAP menang dalam pilihanraya tersebut.

Slogan PAS "PAS Ganti UMNO" sebenarnya telah memakan diri bila "DAP Ganti PAS' dilihat lebih berjaya.


Psssttt...Anjing yang akan kekal sebagai anjing sepertimana Anwar Ibrahim Anjing kepada Yahudi



Yang Mana Tuan Yang Mana Anjing?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment