Saturday 16 July 2011

Bersih Atau Kotor ???


Siri 2 - Bukti BERSIH Alat Pakatan Pembangkang Meliwat Minda Rakyat



Tindakan seorang anggota keselamatan untuk memastikan rakan setugasnya dapat melaksanakan tugas dengan mudah juga dipersoalkan. Kita perlu ingat bahawa polis ketika itu sedang berhadapan dengan ribuan peserta demo haram yang sangat beremosi. Apakah jaminan keselamatan anggota yang bertugas ketika membawa pesalah laku yang ditangkap itu tidak diserang dan dicederakan ketika lalu dicelah-celah ribuan manusia yang tiada pertimbangan akal? Sekiranya berlaku sebarang kejadian atau kematian akibat diserang oleh peserta demo haram tersebut, adakah "rakyat" yang menyertai perhimpunan haram tersebut akan bertanggungjawab terhadap nasib dan masa depan keluarga serta anak-anak anggota keselamatan yang terlibat?!!


Sekarang pihak polis dilagakan pula dengan pihak media. Namun satu perkara yang pasti, jika di Malaysia tidak wujud kebebasan media, pastinya video laknat di atas pun tidak akan dapat dihasilkan.


Hadi Awang sendiri pernah mendakwa bukti video ini adalah "BESI"...sejak bila pula mereka ini pandai menggunakan video sebagai bahan bukti? Seperkara lagi, bagaimanakah kita dapat memastikan yang barisan peserta demo haram wanita di atas adalah di kalangan wanita yang aman dan tidak bersenjata? Bukankah mereka yang cintakan keamanan ini tidak akan berminat pun untuk turut serta dalam perhimpunan-perhimpunan haram seperti ini? Lagi pula, jangan kita lupa bahawa tentera Israel dan US yang canggih dan kuat pun fobia dengan wanita-wanita yang bertudung labuh ini; banyak yang boleh disembunyikan di sebalik pakaian besar mereka itu! Takkan hendak tunggu meletup baru hendak menyesal? Mungkin bagi mereka polis mati tidak mengapa, tetapi apabila peserta demo haram luka, itu maknanya ZALIM!!!

BACA SELANJUTNYA.......



Psssttt...CIA terlibat dan ianya terbukti dengan laporan dari negara luar.....BulSHIT


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sumber Di Curi Dari PAPA GOMO

No comments:

Post a Comment