Saturday 23 July 2011

KANTOI - Video Suhardi Md Isa Pelakon Filem Bersih 2.0



Jelas lah kepada kita semua akan Konspirasi yang didedahkan ini semoga kita semua dapat menilai semula akan propaganda yang dilakukan Pakatan Pembangkang waktu demo bersih2.0 yang lalu.


Bertitik tolak dari pembongkaran akan Kospirasi kematian ini maka boleh dikatakan seluruh rakyat Malaysia sudah semakin jelas bahwa Pakatan pembangkang akan menggunakan apa sahaja bagi menghasut rakyat agar membenci Kerajaan dan PDRM. KLIK DISINI

Gomo pinta kepada sesiapa yang berjumpa ataupun menerima maklumat mengenai Suhardi ini sila laporkan dengan segera kerana pihak Polis memerlukan bantuan dari kita semua untuk menyoal siasat Suhardi Md Isa Pelakon Konspirasi pakatan pembangkang.

Gomo dimaklumkan setakat ini Suhardi Md Isa telah disembunyikan oleh pimpinan Pakatan Pembangkang bagi mengelakkan dari memberikan kerjasama kepada pihak Polis berhubung lakonan nya pada 9 Julai lalu.

Jika Suhardi Md Isa memberikan kerjasama kepada pihak Polis maka akan lebih banyak lah pembongkaran akan dilakukan dan kita akan tahu siapa lagi yang terlibat dan merupakan penyalur utama keewangan bagi lakonan Konspirasi mereka Pakatan Pembangkang.


Psssttt...Pakatan Pembangkang akan gunakan apa sahaja dalam menghasut rakyat Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment