Monday 25 July 2011

Bar Council Sokong Pembunuh Demi Kepentingan DAP



KUALA LUMPUR 23 Julai - Kerajaan digesa mengambil tindakan tegas ke atas Majlis Peguam kerana mempersoalkan hasil laporan Suruhanjaya Diraja Siasatan Kematian Teoh Beng Hock yang sekali gus dianggap menghina institusi raja. Senator Ezam Mohd. Nor berkata, Majlis Peguam jelas menjadi persatuan rasis, berkepentingan dan perkakas politik kepada pembangkang khususnya DAP dalam kes ini.

"Kenyataan yang dikeluarkan Majlis Peguam dilihat bodoh, rasis dan berbaur politik. DAP yang sepatutnya meminta maaf kerana amalan korup mereka yang menyebabkan Beng Hock menjadi mangsa.
"DAP khususnya majikan Beng Hock yang amalkan rasuah menjadi punca kes ini bermula. Pemimpin DAP wajib minta maaf dan bayar ganti rugi pada keluarga Beng Hock,"

katanya dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.
Beliau berkata demikian apabila mengulas mengenai kenyataan Majlis Peguam yang menolak penemuan laporan Suruhanjaya Diraja Siasatan Kematian Teoh Beng Hock mengikut laporan portal berita Malaysiakini dan The Malaysian Insider.

Tambah Ezam, kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng juga dilihat menghina keputusan suruhanjaya diraja dan mesti dikenakan tindakan kerana memberi contoh pemimpin tidak ada adab dan kurang ajar.


Itulah dia DAP dalam penyamaran nya dalam wajah Majlis Peguam. Bukan isu baru tapi dah lama Majlis Peguam ni dipenuhi si bangsat bangsat DAP yang sememangnya menolak sistem Beraja yang ada dalam Kerajaan Malaysia hari ini.


Gomo nak ingatkan balik kepada semua kes Pembunuhan Datuk Sosilawati dan 3 lagi yang lain. Peguam yang membunuh dengan kejam 4 orang Melayu Islam itu adalah ahli DAP seumur hidup dan juga merupakan ahli majlis Bar Councile.

Majlis Peguam tidak pernah sama sekali mengeluarkan apa apa kenyataan mengutuk pembunuhan tersebut malah dilihat melindungi ahlinya yang Totok DAP itu.

Apakah kita tidak jelas bahawa Majlis Peguam waktu ini sudah terang terangan menjadi alat boneka DAP dna Pakatan Pembangkang dan sewajarnya kita seluruh rakyat Malaysia menolak Majlis Peguam ini.


Pembunuh Kejam

Mereka sudah tidak lagi Relevan bila bercakap soal Undang Undang kerana jika tidak memihak pada mereka maka akan salah lah orang itu tetapi jika mereka mempunyai kepentingan maka merekalah yang akan bermati matian membela si Tertuduh.

Pada Gomo ini semua adalah Nanah yang akan menjahanamkan Malaysia Negara yang berdaulat. Ayuh kita tentang Bar Counsil ini.


Psssttt...Dah terang terang Barua DAP takkan kita nak sokong lagi Bar Council ni?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment