Saturday 23 July 2011

Konsert MTV ,PAS Terdiam Lagi Bila DAP Berdehem?

Boleh pulak serah memorandum tanpa berdemo dan perarakan haram. Nampak sangat selera khawarij PAS dengan Ambiga sudah lain macam.Adakah abang lebai khawarij sudah bertukar selera.

Adakah perasa kari menjadi kegemaran puak ini hingga sanggup berimamkan Ambiga?

Ada peluang serah memorandum pada Agong,tapi nak juga turun dijalan raya.Kononnya mahu tunjukkan kepada dunia mereka dizalimi oleh pihak polis.Kesian,sudahlah dilayan bagaikan anjing oleh DAP,kemudian ditipu pulak oleh Ambiga. 



Sebenarnya siapa yang nak dengar sangat cakap ahli parti yang kastanya paling rendah didalam pakatan?Tarafnya hanya menjadi pencacai DAP. Sekarang mahu bercakap soal kepentingan agama. Apa lagi yang ada dengan Islam sekarang ni,semuanya habis dilacurkan oleh khawarij PAS.

Nasrudin Tantawi sebenarnya nak tunjuk KPI yang beliau buat kerja,walhal serah memorandum pun sorok sorok takut DAP dapat tau.

Teringin jugak nak tengok gerembolan khawarij PAS berdemo didepan pintu masuk kawasan konsert tu nanti.Berani ka puak ni nak berdemo? 

Bayangkan kalau DAP berdehem,mesti Tantawi lari tak cukup tanah macam gambar kat bawah ni....



Sekadar serah memorandum saja lah sekadar cukup syarat,Konsert jalan jugak.....agaknya lah,kalau Guan Eng arah khawarij hanyar unit amal jadi bouncer konsert tu mesti berduyun depa turun,maklum cakap abang besar mesti mau dengar.

Pisau kata " puak khawarij ni hanya cina dap saja yang boleh ajaq depa"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1StnVDB7e

No comments:

Post a Comment