Thursday 4 August 2011

3 Ahli Parlimen Pakatan Adalah Pendatang?

Malaysiakini dan blogger pakatan secara tidak langsung berjaya mendedahkan secara eksklusif 3 pemimpin mereka adalah pendatang yang mendapat taraf warga negara.Nombor 71 dalam MyKad kata mereka mewakili pendatang yang mendapat taraf kerakyatan .


Kita "tahu" Malaysiakini dan blogger pakatan selalu menyiarkan berita yang "tulen,berfakta dan bukan fitnah" hasilnya Azmin,Zuraida dan Saifudin terpecah tembelang dan temberang mengenai taraf mereka.



Ajmin asalnya Jawo Barat,pekerjaan asal di kampung juru dandan lelaki memerangkap mat andam,berhijrah ke Malaysia dan mendapat taraf warganegara setelah dikhabarkan mengadai isterinya kepada seorang pembesar negara.
Saifuden dikatakan dari Kalimantan Tengah,menjadi pelarian apabila berlaku rusuhan diantara Dayak dan Madura,kepandaian beliau menjadi tukang karut telah mendapat tempat dihati pembesar negara Malaysia hingga diberi taraf warganegara.

Zureida atau dikenali Mbak Zu,asalnya dari Bandar Pontianak,pekerjaan asal menjadi pengasuh,berhijrah ke Malaysia untuk mengubah nasib,ditangkap beberapa kali,akhirnya mendapat taraf warga negara apabila mengaku beliau anak kelahiran orang asli dari Hulu Selangor.


Kesimpulannya kalau benar bagai dikata tujuan mendedahkan nama Mismah adalah untuk menutup taraf kerakyatan 3 orang pemimpin haprak pakatan.

Pisau kata " tak ada kena mengena yang hidup atau yang mati...hehe"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1U2O5zyFG

No comments:

Post a Comment