Thursday 18 August 2011

BREAKING NEWS - Elizebeth Wong & Khalid Samad Saman Papa Gomo 3 Juta


Ini Gambar Bogel Exco Negeri Selangor Eli Wong PKR 
Sudah Lupa Ka Pakatan Rakyat? 

Agak kecoh semalam apabila Khalid Samad, Nik Nazmi dan beberapa pimpinan PKR lain yang membuat sidang media mengecam Papa Gomo kerana dikatakan telah mengeluarkan dokumen PALSU isu campur tangan beberapa pimpinan PKR 

 
KLIK IMEJ 

 
KLIK IMEJ 
Ini Dokumen yang dikatakan mereka adalah PALSU dan Khalid Samad serta beberapa orang lain telah membuat laporan Polis berhubung dokumen tersebut. 

 

Apakah dokumen tersebut PALSU sepertimana yang mereka katakan? Bagaimana mereka boleh katakan palsu walhalkan mereka pimpinan Pakatan Rakyat dalam negeri Selangor sendiri tahu bagaimana campurt tangan beberapa pimpinan PKR dalam isu Gereja dan JAIS ini. 

 

Gomo tidak Gentar mahupun takut dengan laporan Polis yang dibuat oleh mereka ini kerana menjadi tugas Gomo sebagai seorang Umat Islam untuk mendedahkan kebenaran agar seluruh rakyat Malaysia tahu kebenaran yang sewajarnya disampaikan. 

"Penolong Pengarah Kawalan Bangunan MBPJ, Nurul’ Ain Abdul Rahman, berlaku salah guna permohonan yang diberikan oleh pihak pentandbiran apabila DUMC membina gereja ditempat yang tidak dibenarkan. “Kalau ikut permohonan yang mereka (DUMC) minta kita, ialah pembinaan pusat komuniti bukan gereja. Di sini berlaku salah guna permohonan dan boleh dikenakan tindakan,” 

Penguatkuasa MBPJ sendiri mengakui bahawa bangunan DUMC tersebut adalah pusat Komuniti dan telah disalahguna sebagai sebuah gereja. Namun sehingga kini MBPJ tidak menjalankan sebarang tindakan ke atas bangunan tersebut. Kenapa MBPJ tidak bertindak? 

Apakah tidak jelas kepada kita semua bahawa memang ada unsur camput rangan dari mereka yang berpengaruh dalam menidakkan tindakan dari MBPJ ke atas bangunan DUMC yang haram itu? 

Jika sudah diakui bangunan tersebut HARAM dan Salah sewajarnya mereka pimpinan Pakatan Pembangkang mengambil tindakan langsung dengan menyita bangunan tersebut demi kebaikan semua pihak. Tetapi ironinya sehingga sekarang tidak ada seorang pun pimpinan Kerajaan Negeri Selangor bertindak keatas Gereja DUMC yang haram itu. 

 

Bukan sekali mereka pimpinan Pakatan Rakyat haram ini masuk campur terutama DAP dalam pentadbiran Islam dinegeri Selangor. Gomo nak imbau kembali kes Arak yang mana Hassan Ali telah diarah MEMOHON MAAF kepada DAP atas serbuan yang dilakukan dengan merampas arak disebuah kedai serbaneka. 

 
Petikan Harakahdaily Bertarikh 3 Ogos 2009 

Kalau dalam isu ARAK yang dirampas MBSA pun DAP boleh masuk campur dengan mengarahkan MBSA memulangkan balik arak tersebut atah lagi isu ini yang sudah pasti MBPJ diarah untuk tidak melaksanakan sebarang operasi keatas DUMC. 

 
WAJIB TONTON 
(Dimana Suara Pemimpin Islam Dalam Pakatan Rakyat?) 

Isu Gereja DUMC yang mengadakan majlis MEMURTADKAN umat Islam ini juga sama sepertimana isu Arak yang lalu. Cuma kali ini campur tangan nya cukup hebat dan besar kerana Impak dari isu gereja membolehkan Pakatan Rakyat PAS,DAP dan PKR kehilangan undi dari golongan Melayu iaitu Islam pada PRU 13. 

Justeru apabila pendedahan dilakukan oleh Media dan juga Blogg Blogg maka kesan nya amat besar buat Pakatan DAP,PAS dan PKR terutama PKR dan PAS yang mana didalam keahlian mereka kuasa dominan adalah terdiri dari orang Islam. 

Papa Gomo dipersalahkan kerana pendedahan Dokumen Campur tangan mereka yang berkepentingan dalam isu Gereja ini. Kenapa Papa Gomo yang harus menerima bala sedangkan mereka yang berjawatan dan merupakan pemimpin dalam Kerajaan Negeri Selangor dilihat Menutup mata dalam operasi JAIS menyelamatkan orang Islam di DUMC? 

Banyak kata kata sinis dari pencacai pakatan pembangkang yang menyatakan Papa Gomo akan masuk Jail, Papa Gomo akan ditangkap, dan macam macam lagi. Gomo menerima seadanya apa yang bakal berlaku kerana dalam hidup Gomo ini tidak pernah sama sekali gentar dengan Pakatan Pembangkang terutama isu yang melibatkan AKIDAH umat ISLAM yang cuba disongsangkan DAP dan sekutu PAS dan PKR. 

 
Bila Dato Seri Anwar Ibrahim Nak Saman Papa Gomo? 

Anwar Ibrahim pun Gomo lawan apatah lagi dengan Khalid Samad dan Nik Nazmi yang hanya merupakan pencacai kelas bawahan dalam pakatan. Ini anak Jantan tak takut MATI dalam perjuangan demi ALIF BA TA. 

 

Buat Khalid Samad dan pimpinan Pakatan Pembangkang yang lain Gomo nasihatkan usah lah membelakangkan soal Akidah dalam isu JAIS dan Gereja Haram ini. Soal AKIDAH umat Islam bukan lah pekara yang boleh digadaikan sebagaimana Kalimah ALLH digadaikan sebelum ini. 

Tak kira sama ada UMNO, PAS,PKR ataupun mana mana parti sekalipun selagi Islam agama mereka maka pekara sebegini yang berlaku dalam majlis memurtadkan umat Islam perlu kita tentang. Berbeda politik tidak mengapa tetapi jangan lah kerana inginkan undi semata mata maka pekara yang sebegini dihalalkan tampa sebarang tindakan dari mereka yang berkuasa. 

 
"Jika Takut Pada Risiko 
Usah Bicara Soal Perjuangan" 


RUJUKAN: 
Kronologi Campurtangan DAP dalam isu ARAK KLIK DISINI 
Kronologi Serbuan Ke Atas DUMC KLIK DISINI 

 
"Yang Pasti Pihak Yang Menang Adalah 
DAP Dan Bukannya PAS Mahupun PKR" 


DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment