Wednesday 10 August 2011

TERKINI - Kenyataan Hassan Ali Yang Dituduh Agen UMNO Oleh Kepimpinan PAS Pusat


 
Saya Dilarang Buka Mulut 

Gomo baru sahaja mendapat maklumat dari sumber rapat YB Hassan Ali mengesahkan bahawa Hassan Ali telah diarahkan untuk menutup mulut dalam isu Gereja diserbu JAIS. 

Makumat turut mengesahkan bahawa pada hari Ahad yang lalu Hassan Ali telah ditekan dan diterjah oleh kepimpinan PAS Pusat sehinggakan beliau beberapa kali cuba bangun untuk mempertahankan serbuan yang dilakukan JAIS keatas gereja yang telah dibuktikan sedang melakukan aktivi memurtadkan umat Islam. 

Bermula jam 10 pagi sehingga jam 3 petang Hassan Ali teterjah kerana sekali lagi mencetuskan pertelagahan PAS dan DAP yang telah merugikan PAS dalam memastikan undi kafir memihak kepada mereka. 

Sumber dalaman juga menyatakan pada waktu Hassan Ali ditekan dengan pelbagai pemimpin PAS Khalid Samad naik berang dengan menyatakan bahawa Hassan Ali cuba menjadi agen UMNO dalam menghancurkan kerjasama diantara PAS dan Pakatan Rakyat. 

Menurut sumber lagi pada hari tersebut juga sebanyak 3 kali kenderaan Hassan Ali yang dipandu Pemandu Peribadinya memakir dihadapan pejabat PAS pusat untuk mengambil Hassan Ali beredar namun sebanyak 3 kali itu juga kenderaan tersebut berpatah balik dan kali yang ke 4 barulah Hassan Ali turun dan enggan ditemubual wartawan sebaliknya menyerahkan kepada pucuk pimpinan PAS untuk memberi penjelasan isu Gereja. 

Semalam Gomo ada menghubungi Hassan Ali namun Gagal namun dengan sumber rapat Hassan Ali ini Gomo boleh simpulkan bahawa Hassan Ali sememangnya sudah dianggap Parasit dalam parti PAS sendiri. 

Pada muktamar PAS yang lalu juga Gomo dapat lihat bagaimana Hassan Ali dipulaukan oleh kepimpinan PAS pusat sehinggakan waktu pengumuman barisan kepimpinan PAS yang baru Hassan Ali tidak dipanggil naik ke pentas dan beliau keseorangan dibawah sahaja. 


Gomo ingain menyampaikan pesan kepada Hassan Ali: 

"Salam YB, saya ahli UMNO menyokong apa yang YB lakukan dan saya tidak mengharapkan untuk YB keluar dari parti PAS kerana PAS sepatutnya membawa perjuangan YB dalam menegakkan Islam sebagaimana yang UMNO lakukan selama ini. 

Biarlah Khalid Samad cuba mematikan karier Politik YB dengan pelbagai cara namun saya tahu ramai lagi ahli PAS dan juga Umat Islam menyokong tindakan yang YB lakukan. 

Walaupun kita berlainan parti namun demi perjuangan Islam dan Melayu saya akan menyokong tindakan Yb dan JAIS. Saya juga dengan ini mengharapkan YB agar tidak berdiam diri dari terus dicemuh oleh mereka yang tidak bertanggungjawap dan minta YB tampil kehadapan dengan menjelaskan isu ini demi umat Islam. 

Umat Islam berhak mengetahui kebenarannya dan jangan lah YB simpan ia didalam hati kerana pekara sebegini bukanlah suatu pekara yang boleh dipandang enteng oleh rakyat Malaysia. 

DUNIA PERLU MENGETAHUI KEBENARANNYA 

Khalid Samad.......FUCK U MOTHERFUCKER 


Psssttt...Sumber maklumat Gomo sahih jika tak betul minta kepimpinan PAS ulas apa yang mereka bualkan dari Jam 10 pagi sampai ke 3 petang pada Ahad yang lalu. 


DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment