Friday 5 August 2011

MP Kantoi Ngentot Pegawai Khas


Warna warni politik Malaysia,pelbagai cerita dan gosip yang tersebar. Yang panas sekarang ini mengenai satu kes pergaduhan diantara seorang MP dan Adun.

Walaupun dah 2 minggu berlalu,tapi cerita ini dah mula tersebar. Seorang Adun dan Ahli Parlimen bergaduh teruk. Akhirnya MP tersebut dikhabarkan dimasukkan ke Hospital menerima rawatan pesakit luar .

MP tersebut kantoi bersama.pasangan ngentotnya dihadapan Adun.Apa lagi mengamuk sakan la hingga MP tersebut dihentam knockout hingga cedera dikepalanya.


Ceritanya apabila Adun ini berasa cemburu apabila Ahli Parlimen ini telah mengentot pegawai khasnya yang cantik jelita.Lokasi berlakunya ngentot biarlah menjadi rahsia. Siapakah gerangan pegawai khas yang cantik jelita pun kita rahsiakan dulu..

Tetapi dikhabarkan ritual ngentot ini telah berlaku beberapa kali hingga telah menjadi buah mulut di pejabat Ahli parlimen tersebut.


Bercakap soal moral,sebenarnya Ahli parlimen ini menuduh lawan beliau dengan pelbagai tuduhan walaupun cerita yang didedahkan kepada seluruh rakyat Malaysia sebelum ini bukanlah mengenai diri beliau.Di hadapan rakyat, beliau cuba mengambarkan keperibadian yang baik,luhur dan bermoral tinggi.


Lumrah percintaan,jika di nodai dengan pihak ketiga sudah pasti pasangannya akan mengamuk dan marah.
Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata.

Pisau kata " dia tibai perempuan tu ,nanti dia salahkan Umno pulak...puiii! "

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1U8u5y8S2

No comments:

Post a Comment