Tuesday 2 August 2011

Apa Cerita Budak Gemok Serang PM Ni? PDRM & KDN Buta Ke?

Babi Tonyok

Gua taknak cerita banyak beb. Cuma gua nak tanya pada pihak POLIS apa tindakan yang diambil keatas lelaki Gemuk Baju Kuning yang dilihat dalam rakaman Video cuba merempuh Dato Seri Najib Razak Perdana Menteri Malaysia.


Lihat Si Gemuk Merempuh Dan Menyerang TPM dan PM

Bukti dalam Video jelas menunjukkan bahawa lelaki Gemok Babi itu merempus secara ganas pengawal dan cuba menghampiri Dato Seri Najib atas alasan nak menyerahkan sepucuk surat.

Itu bukan cara yang dilakukan oleh Rakyat Malaysia dalam menyerahkan surat kepada Perdana Menteri dan apa yang Gomo boleh Takrifkan disini ialah lelaki tersebut cuba MENYERANG Dato Seri Najib Razak.

Jadi apa tindakan PDRM? Senyap? Lepas? Tak Reman?



IDIOT


Hoi PDRM dan KDN, kalau dinegara luar ada pekara sebegini berlaku dah lama dah budak Gemok tu dihumban dalam penjara. Kalau di Amerika Syarikat Sah sah budak gemok tu akan ditahan di Teluk Guatanamo.

Yang kita ni dok berlembut sangat macam PONDAN pasal apa? Nak buat baik apa lagi? Nak cakap apa lagi? Kita dok buat baik pun Puak puak ni bukan nya tahu undang Undang pun.

Pada Gomo dengan apa yang berlaku ini MEMBUKTIKAN PDRM dan KDN GAGAL dalam melaksanakan Ketegasan dalam menjalankan Tugas yang diamanahkan. Seorang lelaki meluru cuba merempuh Perdana Menteri tapi tidak ada tindakan dikenakan keatas lelaki tersebut.



What The FUCK PDRM & KDN?


Kalau macam ni gaya Tindakan Undang undang yang diambil PDRM dan KDN jawapnya Rakyat yang diatas pagar akan memandang ini lah Kerajaan Malaysia yang mempunyai sikap lemah lembut pijak semut pun tak mati. Lagi banyak lah huru hara lepas ni. Elok sangat lah tu biar jahanam je semua. FUCK OFF


TANGKAP DAN DAKWA LELAKI GEMUK TU ATAS
KESALAHAN MENYERANG PERDANA MENTERI

Psssttt...Lembik, Lembab atau Bongok? Babi betul lah



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment