Monday 8 August 2011

Fatwa Terbaru Nik Aziz Mengecam Tindakan Hassan Ali




Makin hari PAS dilihat makin parah bila mengiyakan apa sahaja agenda sekutu Pakatan Rakyat DAP dalam menjahanamkan umat Islam di Malaysia ini. Lepas satu isu maka satu isu yang ditumbulkan DAP demi kekuasaan mereka di Tanah Melayu ini.

Jika dulu PAS bukan main seteru dengan DAP sampaikan berselisih bahu pun tidak boleh silap haribulan bertumbuk dan bermandi darah. Tanya sahaja kepada orang orang PAS dahulu betapa antinya mereka ini kepada DAP yang semua tahu apa agenda sebenar mereka dalam Tanah Melayu ini.

DAP dulu kata akan tentang negara Islam malah Karpal Singh turut menyatakan

"Langkah Mayat Saya Jika Nak Tubuh Negara Islam"

Cukup hebat waktu itu pekara ini dan apabila didalam parlimen DAP bercakap mempertikaikan negara Islam ahli Parlimen UMNO lah yang bangkit dan menghentam pemimpin DAP secara total sampaikan MP PAS tersipu malu lesu dengan sokongan MP UMNO.

Itu dulu yang mungkin PAS sudah lupa, tapi Gomo yakin masih ramai yang ingat pekara ini namun atas demi undi Politik pekara ini direlakan dan dibiarkan walaupun mereka tahu kesan nya semakin parah buat umat Islam.

Sekarang sudah ada ahli Parlimen PAS yang menyatakan:

"Langkah Mayat Saya dulu jika nak tangkap Karpal Singh" 

Hebat sekarang ni, sanggup mati demi si Kafir yang terang terang menentang Islam. Namun apakan daya ini lah yang sememangnya dimahukan oleh Tuan Guru Nik Aziz. Demi kuasa apa sahaja dihalalkan asalkan UMNO tumbang pada PRU13 kelak.

Gomo nak ajak semua melayari blogg YB Zulkifli Nordin yang menghuraikan mengenai isu Gereja yang diserbu Jais dan YB Dr Hassan Ali. Yb Zulkifli tahu kebenarannya dan moga kita semua dapat pengetahuan yang berguna dalam isu Hassan Ali -Gereja ini KLIK DISINI

Psssttt...Esok Hassan ALi akan mohon maaf?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment