Wednesday 10 August 2011

Ekslusif Pengakuan Saksi - "Air Mani Anwar Ibrahim Dalam Dubur Saiful Bukhari Berpunca Dari Najib Dan Rosmah"


 


Tahniah kepada Dato Seri Anwar Ibrahim dan pasukan peguambela nya kerana akhirnya berjaya megaitkan nama Dato Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Masur dalam perbicaraan kes liwat nya. Satu kepuasan yang sebenarnya buat Anwar Ibrahim kerana berjaya menimbulkan spekulasi bahawa Najib Razak dan Rosmah Mansur terlibat dalam kes Liwat Anwar yang mana lebih mudah pada kita untuk percaya bahawa Najib dan Rosmah dalang KONSPIRASI menjatuhkan Anwar Ibrahim. 

Dengan keputusan mahkamah kelmarin yang membenarkan pihak tertuduh Anwar Ibrahim menemubual 15 orang yang diminta Anwar Ibrahim menjelaskan kepada kita semua bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya TAKUT untuk untuk berhadapan dengan suara rakyat Malaysia yang ingin melihat beliau memberi keterangan didalam kandang tertuduh. 

 

Rakyat Malaysia ingin mengetahui apa pekara yang sebenar nya berlaku kerana Gomo percaya masih ramai yang tidak mengetahui bagaimana Kes Liwat ini bermula dan siapa Saiful Bukhari. 

Anwar Ibrahim pada mula tercetusnya desas desus khabar angin bahawa satu laporan Polis dibuat keatasnya telah bertindak MELARIKAN diri dan bersembunyi dikedutaan Turkey atas dakwaan kononya adala ugutan Bunuh ke atas beliau. 

Saiful Bukhari membuat laporan Polis bahawa beliau telah diliwat Dato Seri Anwar Ibrahim tetapi Anwar Ibrahim melarikan diri bersembunyi kononya diugut Bunuh. Kenapa LARI??? 

Wan Azizah pada sidang media nya telah diasak oleh para wartawan mengenai kejadian Liwat ini dan satu soalan yang kita akan kenang dan jawapan ini sebenarnya merupakan satu ALIBI buat Anwar Ibrahim pada pembelaan kes liwatnya. 

 

Satu soalan dari wartawan iaitu "dimana DSAI waktu kejadian Liwat berlaku" dan soalan ini telah dijawap dengan dua jawapan yang berlainan jawapan nya dari orang yang berlainan. 

Wan Azizah menyatakan Anwar Ibrahim pada waktu kejadian sedang bermesyuarat manakala Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim menyatakan Anwar Ibrahim waktu liwat berlaku berada bersama keluarga. 

 

Di Mana Anwar Ibrahim waktu kejadian Liwat Berlaku? Bagaimana pula dengan rakaman CCTV yang menunjukkan Anwar Ibrahim dikondo tempat liwat berlaku sepertimana gambar diatas? 

 

Video PANAS dari Anwar Ibrahim di atas ni Gomo ada ulas dan minta anda layari nya KLIK DISINI 


Anwar Ibrahim apabila keluar dari tempat persembunyiaan di Kedutaan Turkey telah membuat satu sidang media dengan menyatakan bahawa "Beliau Tidak Kenal siapa Saiful Bukhari" 

Anwar tidak kenal siapa Saiful Bukhari yang telah membuat laporan Polis keatas beliau kerana telah Meliwat. Tetapi hakikatnya Anwar Ibrahim melantik Saiful Bukhari sebagai pemegang Diari merah dan juga telah membawa Saiful Bukhari ke luar Negara beberapa kali. 

 

Bagaimana Anwar Ibrahim menyatakan tidak kenal Saiful Bukhari? Apakah sepertimana Anwar Ibrahim katakan bahawa beliau tidak mengenali Dato Eskay walaupun terdapat gambar Anwar Ibrahim dalam gelak ketawa sedang memeluk Eskay? 

Najib Razak dikatakan dalang Konspirasi Liwat ini dan sehingga kini ianya dimainkan oleh semua media pembangkang dengan menambah sedikit perisa apabila mengaitkan pula dengan Rosmah Mansur. Al maklum bila ada Rosmah Mansur ni sedap lah sikit nak Fitnah. 

Gomo sampai hari ni hairan mengapa ada rakyat Malaysia yang percaya bahawa Najib Razak dan Rosmah terlibat dalam kes Liwat ini sedangkan : 


* Yang ambil Saiful Bukhari Kerja adalah Dato Seri Anwar Ibrahim 

* Yang bawa Saiful Bukhari ke luar negara adalah Dato Seri Anwar Ibrahim 

*
 Yang dirakam CCTV Kondo tempat liwat berlaku adalah wajah Dato Seri Anwar Ibrahim
 

*
 Yang Memasukkan Zakar kedalam dubur Saiful Bukhari adalah Dato Seri Anwar Ibrahim
 

*
 Yang memancutkan Air Mani kedalam Dubur Saiful Bukhari adalah Dato Seri Anwar Ibrahim
 

Part mana pula Najib Razak dan Rosmah terlibat? 

Apakah ada kemungkinan bahawa Najib Razak dan Rosmah Mansur telah Mengugut Anwar Ibrahim untuk mengambil Saiful Bukhari bekerja? Cth: 

Najib: "Nuar, U kena ambil budak Saiful Bukhari tu kerja dengan U sebab dia pandai bancuh Kopi" 

Anwar"I dah ada pembancuh kopi yang pandai buat Kopi Dangdut" 



Rosmah"Ambil Saiful tu kerja, Budak tu pandai buat Kopi Shake" 

Najib: " Kalau U tak ambil Saiful Kerja dengan U, I akan pastikan U tak merasa kopi dangdut lagi" 

Apakah ini perbualan yang boleh kita katakan menyebabkan Anwar Ibrahim mengambil Saiful Bukhari berkerja dan kemudian dibawa dan diusung ke luar negara? Ini kah yang boleh dikatakan Konspirasi Najib dan Rosmah? 

Part mana pula terdapat wajah ataupun bukti bahawa Najib Razak dan Rosmah Mansur telah ke kondo tempat kejadian liwat berlaku? Apakah Najib dan Rosmah telah menghantar Saiful Bukhari sampai ke luar Kondo dan kemudian mengarahkan Saiful Bukhari masuk ke Kondo? 

Wajah yang dilihat dikondo adalah wajah Dato Seri Anwar Ibrahim dan juga Saiful Bukhari. Jadi dimana pula Wajah Najib Razak dan Rosmah Mansur? Ohhh barangkali CCTV dah padam kot....... emmm Tak pula Karpal Singh sebut mengenai rakaman CCTV ni. 

 

Part mana Najib Razak dan Rosmah Mansur dalam aktiviti Anwar Ibrahim memasukkan Zakarnya kedalam dubur saiful Bukhari? 

Adakah Anwar Ibrahim telah diacukan pistol oleh Najib Razak dan Rosmah dan diarahkan Anwar Ibrahim memasukkan zakar kedalam dubur Saiful Bukhari? 

Ataupun kita boleh andaikan bahawa mungkin Najib Razak dan Rosmah memberikan Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari ubat tidor dan kemudiannya memasukkan Zakar Anwar ke dalam dubur Saiful Bukhari tampa mereka berdua sedar. 

Part mana Najib Razak dan Rosmah dilihat ataupun dipercayai telah memasukkan AIR MANI Anwar Ibrahim kedalam Dubur Saiful Bukhari? 

Ok lah, kita sembang Lucah kejap, Yang lelaki ni keluarkan air mani mestilah MELANCAP kan selain dari mimpi ataupun bersetubuh? Ok.....apakah ada kemungkinan bahawa kita mengesyaki Najib Razak dan Rosmah Mansur bersubahat dengan MELANCAPKAN Anwar Ibrahim sehingga mengeluarkan air mani dan kemudiannya memasukkan Air Mani Anwar Ibrahim ke dalam dubur Saiful Bukhari? 

Gomo dah naik gelak nak taip artikel ni beb coz sayu dengan apa yang berlaku pada minda segelintir rakyat Malaysia yang masih mempercayai bahawa Anwar Ibrahim tidak melakukan Seks Luar Tabii. 

kepada mereka yang menyatakan Najib Razak dan Rosmah Mansur terlibat dalam Konspirasi nak menjatuhkan Anwar Ibrahim dalam kes liwat ini Gomo pinta anda semua bertanyakan kepada Anwar Ibrahim 5 Pekara diatas tadi. 

 

Tanya 5 Soalan : 
* Yang ambil Saiful Bukhari Kerja adalah Dato Seri Anwar Ibrahim 
* Yang bawa Saiful Bukhari ke luar negara adalah Dato Seri Anwar Ibrahim 
* Yang dirakam CCTV Kondo tempat liwat berlaku adalah wajah Dato Seri Anwar Ibrahim 
* Yang Memasukkan Zakar kedalam dubur Saiful Bukhari adalah Dato Seri Anwar Ibrahim 
* Yang memancutkan Air Mani kedalam Dubur Saiful Bukhari adalah Dato Seri Anwar Ibrahim 

Dan dengarlah sendiri apa jawapan dari mulut Anwar Ibrahim mengenai 5 soalan itu. 

15 Ogos kes liwat berlangsung dan Gomo yakin dan pasti bahawa kes liwat akan TANGGUH sekali lagi kerana Anwar Ibrahim tidak akan tempil memberikan keterangan didalam kandang Tertuduh. 

 
Mereka berdua dah ke Makkah Anwar Brahim Bila? 

Semoga Allah membuka minda mereka yang mungkin termakan dakyah Anwar Ibrahim dengan Rekayasa dan Fitnah jahat keatas Dato Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansur. 


Psssttt....Anwar Ibrahim rela dilancapkan? Kalau China Doll lancapkan selera le jugak ha ha ha 

 


DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Agenda Songsang Kerajaan Pakatan Selangor Dibongkar

TUESDAY, AUGUST 9, 2011

1. Semalam 8 Ogos 2011 tenggahhari 12:00, satu perjumpaan diadakan antara MB Selangor dengan pemimpin2 DAP Selangor di Pejabat MB SUK, Shah Alam. 
2. 

Yang hadhir adalah Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Tan Kok Wai, Ronnie Liu, Ean Yong Hian Wah, v. Ganabathiroa & Senator S. Ramakrishnan.
 

3. Antara lain, Khalid bersetuju utk membina satu pusat kebudayaan cina & india di kawasan klang.
 

4. Lokasi masih belum ditetapkan tatepi MB janji akan ambil alih tanah Yayasan Selangor utk tujuan membina pusat kebudayaan tersebut.
 

5. Dalam mesyuarat tersebut, diberitahu Kerajaan negeri tlh peruntukan beberapa bidang tanah kpd kerajaan pusat utk membina sekolah tamil & cina d selangor.

No comments:

Post a Comment