Tuesday 23 August 2011

Khawarij Evengelis Murtad Hentam Umno Pulak?




 

Tuan Ibrahim ketua penerangan khawarij PAS dah mula buat U turn. Persoalkan pula pendirian Umno dalam isu murtad di GDMU.

Apahal Tuan Ibrahim, rakyat Malaysia bukan pelupa dan bengap macam khawarij.Baru je minggu lepas khawarij PAS tuduh Umno terlibat mengarahkan JAIS serbu GDMU.Baru minggu lepas khawarij mempertahankan GDMU dalam usaha murtad.

Sekarang khawarij bertaichi menghalakan segala kerja lacuran agama kepada Umno pula.Inilah kerja khawarij yang tak habis menuduh orang lain dalam masa yang sama mereka sendiri terlibat mempertahankan GDMU dan menyerang JAIS dan Hassan Ali.


Paling celaka,khawarij ni hina Sultan Selangor dalam isu GDMU. Tak habis habis dengan perangai munafik dan lidah bercabang sama seperti Ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang.

Sebenarnya khawarij PAS mahu isu murtad ini berakhir secepat mungkin kerana ada banyak lagi produk bohong fitnah mereka yang belum dilepaskan ke pasaran politik tempatan.Akidah umat Islam tak penting sangat buat mereka,mereka lebih pentingkan undi ,setakat melacurkan agama tak menjadi hal buat juak haprak ni.

Inilah sifat sialan khawarij. Khalid Samad,Khalid Ibrahim dan gerembolan khawarij bermati matian mempertahankan GDMU. Hingga kredibiliti JAIS dipertikaikan.



Pisau kata " depa dah ngelabah biawak"


Read more: http://www.pisau.net/2011/08/khawarij-evengelis-murtad-hentam-umno.html#ixzz1VqKzEV1p

No comments:

Post a Comment