Tuesday 23 August 2011

GuanEng Bohong Lagi?Lelaki Cina Bakar Pejabat DAP!



Sebenarnya Pisau langsung tidak pernah percaya apa yang Lim Guan Eng cakap.Ini manusia berlidah biawak.Bercabang lidahnya hingga kaum khawarij PAS sanggup menadah diri mengadai prinsip habuan tunggangan DAP. Anda lihat wajah beliau kononnya amat sedih. Ini drama! SKRIP WAYANG mau markah kesian dari rakyat.



Pisau pernah menulis bahawa sebenarnya DAP lah yang sendiri membakar pejabat mereka di Jalan Telepon:Klik sini.DAP penuh dengan tipu daya awal awal lagi telah menuduh Umno dan ekstremis Islam telah membakar "ibu pejabat DAP Penang"


Kemudian di seluruh negara DAP telah menyebarkan api kebencian kononnya mereka teranaiya oleh tentangan ekstremis melayu Yang Rasis!

Ini gambaran persepsi yang cuba diterapkan.

Anda nak tahu kebenaran di sebalik kejadian kebakaran pada minggu lepas?




Ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang memerangkap Setiausaha Agung DAP bukan saja berbohong kepada seluruh rakyat Malaysia malah beliau turut berbohong kepada penyokong partinya sendiri

Ahli DAP dan haprak pakatan harus tahu lidah biawak berbohong dan media haprak turut terlibat membuat fitnah. Di Depan ahli DAP lidah biawak kata insiden bakar pejabat dap di Jalan Telepon pada 18 ogos adalah kerana iri hati dan bertujuan membakar sentimen perkauman.

Haram jadah ni tak bagi tau bahawa ada saksi nampak Pejabat Dap tu di bakar oleh lelaki cina Dan dia tak bagitau pejabat Dap dah pindah ke Jalan Rangoon!Mana yang dikatakan ibu pejabat Dap dibakar?

Siapa yang tipu dan nak cetuskan sentimen perkauman!


DRAMA GUAN ENG KANTOI. Anda boleh ke Jalan Telepon tanya jiran disekitar kawasan tersebut,semua orang tahu yang membakar pejabat dap adalah seorang lelaki CINA.!


Pisau kata "orang cina sendiri yang bakar,apahal tuduh Umno!"


Read more: http://www.pisau.net/2011/08/guaneng-bohong-lagilelaki-cina-bakar.html#ixzz1VqLKoYkY

No comments:

Post a Comment