Tuesday 2 August 2011

Pakar Forensik Luar Negara Sahkan DNA Bukan Milik Anwar Ibrahim?



Dalam permohonan yang difailkan pagi semalam melalui Tetuan Karpal Singh & Co, Anwar menamakan dua bekas pembantu rumah kepada Hasanuddin Abd Hamid, pemilik unit kondominium di mana kejadian liwat didakwa berlaku.Seorang daripada pembantu rumah itu dikenal pasti sebagai Suliati manakala seorang lagi Fitria Dipan.

Lapan lain yang dinamakan ialah Abdullah Sani Said (bekas pemandu Anwar), Mokhtar Mustafa, Nik Mahmood Nik Hassan, Noor Sham Abdul Hamid, Prof Dr Mohamad Ariff Abdul Karem (bekas pengarah eksekutif MIER), Mohd Khoharullah Abdul Majid, Raymond Yeoh Cheng Seong (pegawai bank) dan bekas ketua pegawai operasi Bursa Saham Malaysia, Omar Malek Ali Merican.


Minggu lalu (26 Julai), Anwar memfailkan permohonan serupa untuk menemu bual lima saksi, termasuk Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor. 

Dalam afidavit sokongan bagi permohonan terbarunya itu, Anwar memberikan alasan yang sama sepertimana dalam permohonan terdahulu mengikut undang-undang, iaitu adalah menjadi tanggungjawab pihak pendakwaan untuk membenarkan saksi ditemu bual oleh pihak pembelaan dan kos dibayar oleh pihak pendakwaan.

Peguam Ram Karpal Singh memberitahu pemberita bahawa Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah akan mendengar kedua-dua permohonan Anwar pada 3 Ogos. 
Karpal Singh semasa dihubungi berkata kebanyakan daripada 10 saksi itu pada awalnya adalah senarai saksi pihak pendakwaan dan kenyataan mereka telah direkodkan oleh polis.

"Kami mahu temu bual itu diadakan sebelum kes pembelaan bermula, mengenai apa yang sebenarnya mereka (10 saksi) beritahu polis dan kemudiannya akan memutuskan sama ada kami masih boleh bergantung pada mereka," katanya,

Utusan Online

Hebat Anwar Ibrahim ni beb, apa sahaja nak dispin beliau bagi memastikan kes liwat yang dihadapinya digugurkan dan seterusnya menafikan keadilan buat mangsa liwat Saiful Bukhari Azlan.

Sebelum ini Gomo ada mengeluarkan artikel yang mana menjelaskan mengapa beliau Anwar Ibrahim cuba mengaitkan Dato Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansur dalam kes Liwat nyaKLIK DISINI. dan DISINI

Anwar Ibrahim sebenarnya sudah tersepit dan tidak mampu membuat apa apa dalam menafikan bahwa dirinya Tidak Bersalah dalam meliwat Saiful Bukhrai. Dalam kenyataan terbaru Anwar Ibrahim diatas itu juga kita tidak lihat seorang pun PAKAR FORENSIK yang dipanggil dalam membela Anwar Ibrahim sebagai Saksi Alibi.

Kenapa Anwar Ibrahim tidak menampilkan saksi Alibi Pakar Forensik yang sebelum ini beliau sendiri katakan sudah diimport dari Australia dan United States? Kenapa tidak dibawa mereka ini pada waktu yang sememangnya diperlukan dalam pembelaan kali ini?

Air Mani Anwar Ibrahim ditemui dalam Dubur Saiful Bukhari dan sudah pasti Anwar Ibrahim perlu menjelaskan kepada Mahkamah dan juga dunia bagaimana Air Mani beliau boleh ditemui dalam dubur Saiful Bukhari jika beliau sendiri tidak memasukkan nya.

Ini lah yang diperlukan Anwar Ibrahim dengan menampilkan Pakara Forensik yang mampu mempertikaikan hasil Forensik sebelum ini. Ini juga peluang buat Anwar Ibrahim membersihkan dirinya dalam kes Liwat.

Bersumpah Anwar Enggan, Ujian Poligraf Anwar Takut, Ujian DNA Anwar Gerun, Lawan di Mahkamah pun Anwar Ibrahim Goyang. Esok lusa pasti ada lagi SKil dan taktik terbaru Anwar Ibrahim dalam hal ini.

Sesungguhnya :


Yang Hak Pasti Berdiri,
Yang Bathil Pasti Jatuh

Psssttt....Anwar Ibrahim pakar mengelirukan minda rakyat.....berhati hati dengan perangkapnya


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment