Tuesday 23 August 2011

3 Pilihan Buat Dato Seri Anwar Ibrahim Tertuduh Kes Liwat Yang Anda Perlu Ketahui


 


Esok kes liwat Anwar Ibrahim akan berjalan yang mana esok merupakan hari yang akan memberikan banyak makna kepada Rakyat Malaysia mengenai apa yang akan dijawap oleh Anwar Ibrahim dalam membela pertuduhan yang dihadapi beliau. 

Anwar Ibrahim akan masuk ke dalam kandang tertuduh dan akan berhadapan dengan Hakim dan yang paling digeruni Anwar Ibrahim iaitu Pendakwaraya dalam kes Liwat ini. 

Anwar Ibrahim mempunyai 3 pilihan pada hari Isnin ini dalam Pertuduhan Liwat yang dihadapi beliau yang mana: 

1) Memberi keterangan bersumpah dari kandang saksi (Mempunyai kredibiliti, disoal balas DPP) 

2) Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah (tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak akan disoal balas DPP) 

3)Berdiam diri ( terus jatuh hukuman) 


Ketiga tiga pilihan diatas akan dipilih oleh Anwar Ibrahim dan Gomo secara jujur menyatakan bahawa pilihan ketiga pasti akan ditolak Anwar Ibrahim kerana adalah mustahil beliau akan tidak membela diri dan mengakui kesalahannya dan meminta untuk dibicarakan. 

Gomo yakin dan amat pasti bahawa Anwar Ibrahim akan memilih pilihan yang kedua yang mana beliau akan membela diri tampa perlu ANGKAT SUMPAH.(tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak akan disoal balas DPP) Ini pilihan yang Gomo jangkakan Anwar akan pilih memandangkan Anwar Ibrahim tidak berdaya untuk BERSUMPAH dalam memberikan keterangan nya dan TAKUT untuk disoal balas oleh Pendakwaraya. 

Jadi sama sama kita seluruh rakyat Malaysia tunggu dan lihat apa yang bakal berlaku esok kerana Keterangan Anwar Ibrahim sendiri akan menyelamatkan beliau jika benar beliau tidak bersalah meliwat Saiful Bukhari Azlan. 

Anda rasa Anwar Ibrahim akan pilih yang mana dari 3 diatas??? 


Psssttt....Kita mengharapkan keadilan buat semua.....amacam Nuar Juburi? 


DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Video Ekslusif Yang Membuatkan Anwar Ibrahim Mengamok Sakan

 

Tidak ada apa yang ku nak ucapkan melainkan rasa syukur tidak terhingga kerana ketenangan Saiful Bukhari dalam menghadapi kes liwat ini telah memberikan semangat buat kami rakan rakan Blogger, Facebooker, Twiiter dan lain lain pejuang maya yang ada. 

Semoga Keadilan akan terus terbela dalam memastikan pesalah Seks Luar Tabii mendapat hukuman yang setimpal diatas perbuatannya itu. 

Yang Hak Pasti Berdiri 
Yang Bathil Pasti Jatuh 

Psssttt....Anwar Ibrahim boleh tenang macam Saiful? ha ha ha 

DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment