Monday 8 August 2011

Breaking News - Hassan Ali Mohon Maaf Isu Serbuan Di Gereja?



Gomo difahamkan hari ini DR Hassan Ali Exco Kerajaan negeri Selangor yang bersama sama JAIS menyerbu Gereja Methodist Damansara akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung kejadian serbuan di Gereja tempoh hari.

Kenyataan apa yang beliau akan keluarkan? Apakah kenyataan MAAF sepertimana yang berlaku dalam isu Rampasan Arak yang lepas yang mana atas desakan Pemimpin DAP maka PAS mengarahkan Hassan Ali memohon Maaf pada DAP dan MBS dipaksa memulangkan balik arak yang dirampas.

Apakah pekara Mohon MAAF akan kembali berulang ekoran kejadian di Gereja ini? Gomo berminat memtik kata kata Yb Zulkifli Nordin:
“Begitulah murahnya harga Islam sekarang. Dan semuanya kerana apa; kerana adanya para politikus kalkatus yang sanggup melacurkan agama mereka demi untuk mendapat sedikit kuasa dan habuan ke Putrajaya!”
 
“Hukum-hakam Islam dicemuh. Dan yang paling sedih, kawan-kawan Hasan Ali dalam Pas pun tak mampu pertahankan Islam, apatah lagi membela Hassan Ali.
 
“Tinggallah Hassan Ali terkonteng-konteng sorang-sorang berdepan dengan jentera kafir harbi dan sekutu mereka melanyak Hassan Ali dan Islam. Akhirnya Hassan Ali terpaksa bersalam bermaaf-maafan dengan kafir harbi Ronnie Liu”
benarlah sabda Rasulullah saw, diakhir zaman nanti, “kamu akan disuruh melakukan yang mungkar, dan ditegah melakukan yang ma’ruf”. Dan jika kamu berkeras mahu berpegang kepada Islam, “kamu akan menjadi terasing, dan kamu umpama memegang bara api yang membakar”.
 
“Lakukanlah hijrah keimanan, menyelamatkan aqidah kita. Candu politik kepartian sudah melanda Pas sehingga ramai yang terjerumus kelembah ketagihan tegar, menjadi kalkatu mengejar cahaya kekuasaan yang akan membinasakan diri sendiri.
 
“YB Datuk Hassan, tinggalkan politik kepartian, jadilah pejuang Islam yang tulin, berdasarkan wadah Al Quran dan Sunnah!”
Yb Zulkifli Nordin

Mulut pemimpin PAS telah dikunci rapat oleh DAP Kafir yang sememangnya mempunyai agenda besar menghancurkan Islam dan kenyataan oleh Hassan Ali hari ini akan memberikan jawapan kepada kita semua apakah masih ada pemimpin PAS yang berjuang demi Islam ataupun sudah semuanya ditelan oleh Api Neraka Jahanam bersama sama dengan DAP.


Anda pula bagaimana? Sokong tindakan Hassan Ali? Ataupun Menentang Tindakan Hassan Ali?

Sama sama kita nantikan apa kenyataan Rasmi Hassan Ali dalam pekara serbuan Gereja ini. Namun apa yang pasti DAP tetap menerajui Pakatan Rakyat dan atas faktor tersebut Melayu Islam didalam PAS dan PKR tidak mempunyai apa apa untuk dibanggakan.

Dalang utama adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim!!!


Psssttt...Hassan Ali akan dikapankan oleh Nik Ajiz sepertimana Ustaz Nasaruddin


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment