Thursday 4 August 2011

Usaha Hancurkan PRU13 Bermula,Halalkan Kudeta.


Pakatan akan mengambil alih Putrajaya,Pakatan akan berjaya menumbangkan BN,Pakatan akan meraih kemenangan yang besar. Semua itu dimomokkan kepada penyokong haprak pakatan sebagai janji yang bakal mereka bakal perolehi.


Untuk rekod sejak pilihanraya kecil Bagan Pinang hinggalah pilihanraya negeri Sarawak kecuali Sibu,semuanya dimenangi oleh BN.Kemenangan dengan undi majoriti yang banyak dan sokongan pengundi muda yang tinggi .Momentum kemenangan ini sebenarnya terlalu mengusarkan pihak pakatan.


Pisau pernah mendedahkan bahawa didalam satu mesyuarat pimpinan tinggi pakatan,pembentangan rating sokongan rakyat kepada pakatan merudum dengan teruk malah turut didedahkan oleh rakan blogger rating Anwar turut menjunam teruk .Kalangan pemimpin pakatan dan strategis mereka sedar adalah mustahil untuk mereka menang pada PRU13 nanti.
Sila baca artikel ini Bersih Dulu,Coup De Tat Terakhir

Dan Baca artikel ini Semakin Tak Di Percayai,Rating Anwar Jatuh

Niat mengadakan demo haram Bersih dan 8 tuntutan yang tidak masuk akal tak lebih daripada satu tindakan persediaan untuk tidak mengiktiraf PRU13 nanti.

Mengapa pihak pakatan begitu bersungguh dalam memainkan persepsi kononnya daftar pemilih didalam senarai SPR tidak betul.Sehari dua ini kita didedahkan dengan pembohongan fakta oleh media pakatan kononnya terdapat senarai daftar pengundi daripada warga pendatang.

Haprak pakatan mengunakan dalil kononnya nombor 71 didalam Mykad adalah daripada pendatang yang diberi kerakyatan. Jika benar dakwaan mereka maka terbukti mereka silap besar apabila 3 ahli parlimen mereka sendiri turut tersenarai sebagai pendatang.

Skrip strategis haprak pakatan berjalan lancar,persepsi sudah dimainkan,belum pun PRU13 mereka sudah mengistiharkan pakatan bakal kalah akibat penipuan . Nah semuanya persediaan untuk melakukan satu gerakan yang lebih besar apabila mereka kalah nanti pada PRU13.

Pada PRU13 nanti mereka akan menggagalkan pilihanraya,menyerang institusi kerajaan dan mendesak kuasa asing campur tangan. MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.Jatuhkan BN "at all cost"

Apa yang boleh kita lihat sekarang,mereka perasan kononnya mendapat sokongan RAKYAT, Ya,rakyat minoriti sahaja yang memberi sokongan kepada pakatan. Tetapi RAKYAT Majoriti tetap memberi sokongan dan undi kepada BN itu fakta.

Pisau kata " tunggulah nanti PRU13,hampir kesemua pusat mengundi depa buat kacau,pengundi bakal dihalang "


Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1U2OPrYvt

No comments:

Post a Comment