Tuesday 23 August 2011

Badrul Amin Puaka Khawarij Pengundi Hantu,Rakyat Indon!


Badrul Amin Ustaz puaka khawarij rupanya pendatang ,kenapa kaum puak khawarij tak dedahkan seantero Malaya kaum puak haprak depa jugak pendatang,Dapat kerakyatan kemudian boleh mengundi dan jadi calon pilihanraya.

Rupanya Badrul Amin tarafnya pengundi hantu, Inilah yang dikatakan tak sedar diri tak sedar dek untung.



Pemimpin yang ingin kami kongsikan di sini bukan calang-calang orangnya tetapi seorang Ketua Propaganda Pembangkang! Orang yang kami adalah Badrulamin bin Bahron, Pengarah Penerangan Pejabat MB Selangor.


Nama : Badrulamin bin Bahron
No. Kad Pengenalan : 611204-71-5327



Tempat Lahir : Indonesia 
No. Sijil Warganegara : 570294

Tarikh Menjadi Warganegara : 29 September 1978.


Setelah mendapat status warganegara, Wak Badrul yang mendapat pendidikan di Malaysia berjaya melanjutkan pelajaran ke Universiti Al-Azhar Mesir dan kemudiannya dilantik menjadi pensyarah di UIA.

Lulusan BA Azhar, Mesir. LLM Kent, UK. Ph.D Birmingham, UK. Pensyarah Undang-Undang (Asst. Professor) UIA (1984 - 1999)

Mungkin ada yang ingin menafikan maklumat yang kami paparkan. Mungkin ada yang mengatakan bahawa Badrulamin sama seperti kes Azmin, Wan Azizah dan Zuraidah. Bagaimana pula dengan ini?




Nama : Bahron bin Haji Mohammad Tahir (bapa Badrulamin)
Kad Pengenalan : 330814-71-5139
Tempat Lahir : Indonesia
Tarikh Menjadi Warganegara : 13 Ogos 1973


Arwah Bahron yang merupakan bapa kepada Badrulamin telah meninggal dunia pada 3 Julai 2011. Namun namanya masih lagi dalam sistem SPR. Ertinya dalam kerakusan pembangkang menghentam SPR, mereka juga tidak menjalankan tanggungjawab mereka untuk membantu SPR membersihkan data pengundi. 


Jika Mismah mengaku mengikut jalan hadapan, Badrulamin pula dikhabarkan memasuki Malaysia melalui jalan belakang (tidak dipastikan sama ada melalui jalan tikus atau melalui laut). Apa yang kami lakukan ini adalah untuk membuktikan bahawa pembangkang hanya berpura-pura membongkar adanya pemegang kad pengenalan merah yang telah diberi warganegara mendaftar sebagai pengundi. Sedangkan, dipihak mereka, orang yang mendapat taraf kewarganegaraan ini bukan sahaja sebagai pengundi, malah sebagai pemimpin! Badrulamin juga dikesan beberapa kali bertanding sebagai calon pilihan raya sebanyak 2 kali di Parlimen Sabak Bernam!

Selanjutnya MyMassa 
Pisau kata " nak ajaq Badrul Amin ni senang,dia cakap banyak suruh dia blah balik Indon" 

Read more: http://www.pisau.net/2011/08/badrul-amin-puaka-khawarij-pengundi.html#ixzz1VqJUqGoI

No comments:

Post a Comment