Tuesday 2 August 2011

Komunis Di Hentam,Pakatan Menyalak

Semakin menjadi jadi paria haprak pakatan menyalak apabila blog ini mempersoalkan penyebaran fahaman komunisme dinegara ini.Mereka menjadi sensitif terutamanya apabila komunis dihentam dengan teruk.


Menyalak tanpa selidik dan usul periksa memang tugas anjing upahan haprak pakatan . Adakalanya mereka sendiri tidak tahu apa,kenapa dan mengapa mereka menyalak.Dek kerana di Bayar mereka harus menyalak tanpa mampu berhujah dengan baik.Biasalah akal mereka agak TERHAD mana mungkin untuk berfikir seperti manusia normal.


Ada yang mempersoalkan pengharaman fahaman komunis dalam masa yang sama negara ini mempunyai hubungan dengan negara negara komunis dan sosialis.Negara mempunyai hubungan diantara negara blok barat ,komunis dan sosialis.

Hubungan diantara negara negara ini membuktikan pemimpin Umno BN amat bijak tidak seperti haprak pakatan yang menjadi pencacai kepada kuasa asing.


Negara Malaysia dibawah KEBIJAKSANAAN pemimpin UMNO dan BN tidak terikat ,tidak menjadi tunggangan KOMUNIS atau pun para pelobi yahudi sepertimana Anwar dan pemimpin pakatan,Negara seperti Amerika,Rusia hatta China tidak boleh memperkotak katikan negara.


Haprak pakatan sanggup menjadi hamba kerana mahukan sumbangan kewangan dan bantuan kuasa asing untuk menjatuhkan kerajaan hingga sanggup menjadi pengkhianat dan mengadai maruah negara.Sebab itulah mereka menghalalkan apa saja asalkan matlamat mereka tercapai.


Malaysia bebas dari telunjuk mana mana kuasa asing ,tidak sama sekali seperti yang dimahukan oleh Anwar,Guan Eng dan haprak pakatan.Kembali kepada cerita komunis. Di negara ini Parti Sosialis dan DAP mendewa dewakan pemimpin Parti Komunis Malaya(PKM)


Kerajaan sememangnya mengharamkan aktiviti pertubuhan yang mengamalkan FAHAMAN komunis dan cuba mengagungkan pemimpin PKM bagi menjamin keselamatan negara.

Semua orang tahu PSM dan DAP begitu kuat mempertahankan PKM dan dalam masa yang sama turut memperjuangkan agar pengganas seperti Chin Peng agar dapat kembali ke negara ini.Malah haprak pakatan turut mengampunkan dosa berdarah seluruh kegiatan PKM. Adakah anda boleh terima?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgfc6ms1jJNvTzbT_j_6CLDl5VbyEfEaQuc-5shQS_9eSKAvuh2TDM7lMh1WR8LfyHd4LON-yzigYDdeJnYVSAiITFgl0wI_X0EWNuQqRs1jilIdv9dwPuNkCm6FbyImTus4YbZ8kVg2pE/s320/chin_peng.gagal.gif
Mengharamkan fahaman komunis dan mempunyai hubungan 2 hala antara negara komunis adalah 2 perkara yang berbeza. Itu yang gagal difahami oleh haprak pakatan yang semua orang tahu agak kurang mahir untuk berfikir.


Fahaman komunis boleh menimbulkan masalah dan ancaman kepada keselamatan negara dan polis berhak mengenakan tindakan undang-undang terhadap mereka yang disyaki terbabit mengikut Akta Darurat.

Seperti biasa pencacai haprak pakatan cukup terkenal dengan BUTA SEJARAH,Sebelum ini pemberontakan yang dilakukan PKM pada 1955 banyak mengorbankan nyawa membabitkan polis serta tentera dan ia tidak wajar sekiranya kerajaan membenarkan fahaman ini terus berleluasa.
Kita juga perlu menjaga perasaan keluarga bekas anggota tentera yang sanggup berkorban demi menjaga keamanan, Apa hal mengangkat pengganas seperti Chin Peng sebagai "KESATRIA"?


Baju yang dirampas oleh pihak Polis jelas tertulis sokongan mereka terhadap Komunis.

Kemeja "T" warna merah dgn catatan hadapan "Kesatria - Rashid Maidin" , "Kesatria - Chin Peng" ;"Srikandi - Suraini Abdullah" ,"Kesatria - Abdullah CD" ,"Anti Capitalism", "Serangan Neo Liberal - RM $ - Rakyat Terus Sengsara".
Komunisme ditolak sepenuhnya masyarakat di negara ini dan sebarang aktiviti yang menjuruskan kepada fahaman pertubuhan itu perlu ditangani polis untuk diambil tindakan.


Pihak KDN harus mengambil perhatian yang serius, terlalu banyak buku buku di jual di kedai buku terkenal punyai pengaruh komunis.Ada buku buku yang menghalalkan perjuangan Chin Peng. Contohnya buku dibawah terbitan kerajaan DAP Pulau Pinang.


Kita ambil contoh buku ini yang dijual Popular Book Store,Artikel didalam buku ini mengambarkan seolah olah perjuangan PKM dan Chin Peng tidak bersalah malah mengagung agungkan perjuangan pengganas yang membunuh ribuan rakyat dan anggota keselamatan negara.







Terlalu banyak buku buku yang mempunyai unsur fahaman komunis bebas dijual tanpa ada sebarang tapisan daripada pihak KDN.


Pisau kata " Nik Aziz dan seluruh khawarij PAS sayang Chin Peng, anda yang ahli keluarga terbunuh kerana komunis sayang Nik Aziz tak?"

Read more: http://www.pisau.net/2011/08/komunis-di-hentampakatan-menyalak.html#ixzz1Tqy50ScI

No comments:

Post a Comment