Thursday 18 August 2011

PANAS -Kenyataan Mustapha Ali UMNO Dalang Operasi JAIS Disokong Hassan Ali


 
"Jangan melatah Bro, Kita Ada Bukti" 


Sikit sikit UMNO salah, sikit sikit UMNO punya kerja, Sikit sikit UMNO lah puncanya. Itulah modal Pakatan pembangkang sampaikan Taik atas kerusi depa pun yang disalahkan adalah UMNO juga. 

Dah banyak kali mereka pakatan pembangkang meletakkan segala yang berlaku kepada UMNO. Barang naik UMNO, Jalan rosak UMNO, kereta Terbalik UMNO, Susu anak habis UMNO semua nya adalah UMNO yang menjadi malapetaka buat rakyat Malaysia. 

Momokan yang tak henti henti dengan menyalahkan UMNO walhalkan yang meraih hasil sekarang ini dalam pelbagai bidang adalah perjuangan yang dibawa UMNO dalam menuntut kemerdekaan dulu. Pembangunan yang pesat hari ini juga adalah dijanakan oleh UMNO selaku ketua dalam Barisan Nasional Kerajaan hari ini. 

Gomo berminat nak mengulas mengenai kenyataan terbaru Mustapha Ali Setiausaha Agong PAS berhubung operasi yang dijalankan oleh JAIS pada sebuah pusat Gereja Haram DUMC pada minggu yang lalu. 

“Saya dapat maklumat ‘dalaman’ Jais semalam (14 Ogos), berkait dengan operasi Jais pada 3 Ogos 2011 lalu bahawa ada eleman dan peranan Umno dalam operasi Jais terhadap majlis yang diadakan di kawasan Gereja Methodist, Damansara Utama, Petaling Jaya itu,” jelasnya. 

Katanya, matlamat Umno bertindak demikian untuk memperorak-porandakan (destabilize) kerajaan negeri Selangor kerana kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor ini mempunyai pelbagai komponen dan isu-isu sensitif ini mudah" 


petikan dari Mustapha Ali yang dikeluarkan media Harakah 

Itulah kenyataan pimpinan PAS bila isu serbuan JAIS hangat diperkatakan waktu ini. Isu yang sebenarnya amat mudah buat kita terutama umat Islam berfikir dan manghayati apa itu AKIDAHkita sebagai umat Islam. 

 

Mustapha Ali menyalahkan UMNO dalam serbuan JAIS walhal yang menjalankan Operasi berkenaan adalah Hassan Ali AJK PAS Pusat dan juga merupakan Exco kerajaan negeri Selangor.Tidak ada seorang pun pemimpin UMNO dalam serbuan itu tetapi yang ada adalah pemimpin PAS. 

Apa yang diucapkan oleh Mustapha Ali ini sebenarnya adalah serangan kepada Hassan Ali dan juga UMNO kerana dalam PAS sendiri mengetahui bagaimana Mustapha Ali bersama sama Khalid Samad dan juga pesuruhjaya PAS Selangor yang baru Dr Abd Rani Osman telah membunuh karier politik Hassan Ali. 

Hassan Ali sudah acap kali dikaitkan menjadi Agen UMNO kerana beberapa tindakan nya yang dilihat sefahaman dengan UMNO. Tindakan yang mana pada pendapat mereka Khalid Samad, Mustapha Ali dan Abd Rani osman adalah tindakan yang boleh menjejaskan pakatan Rakyat dan seterusnya menyukarkan PAS memperolehi Undi bukan Islam. 

Ini yang menyebabkan Mustapha Ali menyatakan operasi JAIS dibawah telunjuk UMNO walhalkan Bukti yang dikeluarkan JAIS adalah tulen dan tidak dapat disangkal oleh mereka pihak DUMC dan juga mana mana individu lain. 

Hassan Ali yang turut sama menyertai operasi tersebut telah diarahkan MENUTUP MULUTsampaikan kesaat ini Hassan Ali masih lagi membisu kerana telah diarahkan oleh kepimpinan PAS pusat. 

 

Gomo minta anda semua mengimbau kembali tanggal 6 Jun tentang apa yang telah berlaku dalam Bilik Mesyuarat PAS Pusat yang mana Hassan Ali telah ditendang terajang KLIK DISINI 

Itulah pekara sebenar yang telah berlaku kepada Hassan Ali, beliau dituduh agen UMNO kerana tindakan beliau yang memperjuangkan Islam dengan cubaan menyelamatkan Umat Islam dari dimurtadkan oleh rakan pakatan mereka iaitu DAPig. 

SALAHKAN HASSAN ALI ? 

Mustapha Ali bertindak mengaitkan UMNO sebagai dalang dalam serbuan JAIS adalah kerana cuba membangkitkan sentimen marah dan anti ahli PAS kepada Hassan Ali. Itu modus operandi mereka dan dalam masa yang sama menghasut kebencian rakyat kepada UMNO. 


Gomo nak tanya kepada anda umat Islam di Malaysia ini, jika Hassan Ali, UMNO, PAS, PKR ataupun sesiapa sahaja yang melakukan operasi Cegah Murtad di DUMC tersebut adakah ianya SALAH??? 

Kita sebenarnya tidak kira siapa pun yang terlibat dalam operasi bersama JAIS pada bangunan DUMC kerana apa yang seharusnya kita buat adalah mencegah pekara memurtadkan umat Islam dari berlaku dalam Malaysia ini. Cegah kemungkaran yang wajib kita umat Islam laksanakan. 

Sampai ke hari ini seorang demi seorang umat Islam seramai 12 orang yang hadir dalam majlis di DUMC tersebut memberi keterangan kepada pegawai JAIS. Sampai kehari ini juga pihak PAS pusat membisu dan tidak sekalipun mengeluarkan kenyataan bahawa 12 orang tersebut adalah penipuan semata mata. 


Nea Reima Mareana binti Mahadzir (900906-02-5778)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar

Ina Reima Fitriza binti Mahadzir (850714-71-5018) 
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman, Alor Setar 

Ade Andrian Putra bin Mahadzir (940227-02-5609) 
Pelangi Damansara, Persiaran Surian, Petaling Jaya 

BUKTI 3 ADIK BERADIK DALAM 
MAJLIS MURTAD DI GEREJA HARAM DUMC 


Bukti semakin hari semakin jelas dan apa yang sebenarnya kita tunggu dan nantikan adalah kenyataan dari Hassan Ali sendiri berhubung operasi di DUMC tempoh hari. 

 
Apa jadah Bunga Manggar Depan Pintu Masuk Gereja? 

Jika PAS benar dalam menegakkan kebenaran sudah pasti mereka membenarkan Hassan Ali mengeluarkan kenyataan berhubung operasi di DUMC tersebut. Namun sehingga ke hari ini Hassan Ali diarah menutup mulut walaupun demi kebenaran buat umat Islam seluruh dunia. 

PAS takut kepada kehilangan undi kafir pada PRU13 dan atas sebab ini PAS meletakkan apa yang berlaku pada Gereja Haram DUMC keatas UMNO yang mana turut mengaitkan Hassan Ali sebagai Agen UMNO. 

 
KLIK IMEJ 

 
KLIK IMEJ 

Dokumen yang Pakatan kata Fitnah tetapi ironinya 
inilah pekara sebenar yang berlaku bila Tangan Tangan Ghaib 
Mencampuri tugas MBPJ. 

Gomo akan bongkar apa yang menyebabkan Khalid Samad, Mustapha Ali dan beberapa pimpinan lain cukup marah dengan Hassan Ali. Ada satu RAHSIA besar yang Gomo akan bongkar.....Demi Kebenaran buat Rakyat Malaysia................... 


Psssttt....Kenapa PAS takut Hassan Ali menceritakan pekara sebenar? 


DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT 

No comments:

Post a Comment