Thursday 18 August 2011

Khalid Samad Kena Gomo Bila Pertahankan Murtad


Isu murtad di GDMU yang didedahkan melalui 2 video sebagai bukti memang wujud berlakunya murtad apabila seorang individu sendiri membuat pengakuan. 
 

Menariknya,para pemimpin haprak pakatan begitu beriya mempertahankan GDMU,pelbagai hujah dan alasan.Hingga dikhabar turut menekan pihak PBT agar tidak mengambil tindakan keatas premis haram tersebut.

Khalid Gereja,Nik Nazmi,Elizebeth Wong dan Teresa Kok dah terperangkap dalam politik gampangan dengan meremehkan minda rakyat. Semuanya serba tak kena apabila blogger pro BN mendedahkan pelbagai maklumat sebagai bukti memang wujud berlakunya murtad.Malah blogger pro BN juga turut mempertahankan tindakan Hassan Ali dan JAIS.


Untuk menutup kerja jahat mereka,blogger papagomo pula dijadikan sasaran.Kenapa mempertahankan tindakan GDMU sebaliknya menyerang orang yang melaporkan yang hak dan kebenaran?

Pisau melihat,tindakan serangan terhadap blogger papagomo tak lebih daripada cuba mengalihkan isu bahawa haprak pakatan sanggup mempertahankan kerja jahat GDMU.Membunuh penyampai berita(kill the messenger) adalah satu usaha terdesak untuk menutup kerja jahat mereka.

Khalid dan haprak pakatan cuba bermain teknikal dengan menyerang Papagomo untuk menghancurkan kredibel fakta yang didedahkan.Jangan guna pihak polis untuk menakutkan lawan anda.Jangan jadi bacul la..


Pelik,mempertahankan akidah umat Islam sudah menjadi satu kesalahan dimata haprak pakatan.

Pisau kata "depa tak tau apa yang kita tau" 

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1VLOFZFeJ

No comments:

Post a Comment