Wednesday 10 August 2011

YB Ngentot Bini Orang?


Sebelum berbuka puasa,jom kita layan kisah teladan dan baik untuk kita dijadikan sempadan.Ini kisah seorang YB Adun Anak Bukit Khawarij PAS.
YB Amirudin Hamzah, ADUN Anak Bukit dikhabarkan telah berselingkoh dengan isteri orang.Percintaan dengan isteri orang yang bernama Nora Mohd Noor kononnya telah kembali berputik dikhabarkan Nora tu marka lama Yb Amir ketika itu.

Walau pun Nora sudah menjadi isteri orang,sebagai wakil rakyat khawarij beliau mempunyai hak untuk mengorat sesiapa yang beliau rasakan perlu.

Ini kerana maqam pemimpin didalam khawarij membenarkan mereka mengadakan selingkohan haram tanpa mengira anak orang,bini orang hatta membuntingkan mereka sekali pun.Semuanya dibolehkan kerana sebagai seorang khawarij maka Wali selipar boleh mengampunkan dosa mereka bila bila masa.


Selingkohan sejak 2009 oleh Nora dan Yb Amirudin telah dihidu oleh suami beliau.Nora diceraikan suaminya.

Nak tau apa alasan Nora berselingkoh dengan Yb khawarij ni? sebenarnya dia berlaku curang terhadap suaminya kerana mahu mendalami agama bersama YB Amirudin.

Mendalami agama dalam kecurangan terhadap suami sendiri? YB Amirudin sedar Nora tu isteri orang tapi disebabkan ilmu agamanya TINGGI maka dihalalkan beliau untuk tibai mana yang patut.


Setelah diceraikan oleh suami Nora,YB Amirudin telah mengahwini Nora dijadikan isteri kedua.


Moralnya,kita sebagai umat Islam,jauhi daripada perkara yang dilarang oleh Allah. Dalam bulan ramadhan pengkisahan cerita cerita sebegini untuk kita sedar,insaf dan mengakui betapa lemahnya iman kita tanpa mengira setinggi mana serban kita tanpa mengira selabuh mana jubah kita.Jangan terlalu takbur dengan pakaian dan amalan,tidak akan terbukti selagi tidak diuji.

Baca selanjutnya Screwkuat 


Pisau kata " khawarij PAS kata semua boleh,Hebat bukan,tetapi biasalah,kapal terbang pun orang boleh hijacked,inikah pula isteri orang..." 

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1UaoxDXtE

No comments:

Post a Comment