Tuesday 23 August 2011

LIVE - Pakar Kimia Sahkan Anwar Ibrahim Mati Pucuk (Kote tak Hidup)


 

Semalam berlangsungnya kes liwat Dato Seri Anwar Ibrahim yang mana Anwar Ibrahim telah memulakan sesi membela dirinya tampa MENGANGKAT SUMPAH. Umum harus mengetahui bahawa pilihan Anwar Ibrahim yang membela diri dari kandang tertuduh tampa mengangkat sumpah jugaTIDAK MEMBOLEHKAN PENDAKWARAYA MENYOAL BALAS Anwar Ibrahim. 

Gomo dan ramai lagi sudah menjangkakan Anwar Ibrahim akan memilih pembelaan diri sebegini memandangkan Anwar Ibrahim tahu bahawa beliau akan CHEKMATE dengan soalan soalan yang diajukan oleh Pendakwaraya. 

Saiful Bukhari mangsa dalam kes liwat ini memberi keterangan secara bersumpah dan turut disoal balas oleh Peguambela Anwar Ibrahim dengan berbagai soalan. Kenapa Saiful Bukhari boleh memberikan keterangan bersuimpah dan Anwar Ibrahim Enggan? 

Semalam Anwar Ibrahim berimiginasi dalam memberikan keterangan nya dengan bermacam macam cerita rekayasa yang mana nama Najib Razak, Rosmah Mansor turut dikaitkan dengan kes liwat beliau. KONSPIRASI kata Anwar Ibrahim dan beliau tidak meliwat Saiful Bukhari. 

Bagaimana dikatakan Konspirasi jika bukti DNA menunjukkan Air Mani Anwar Ibrahim ditemui dalam dubur Saiful Bukhari? Apa penglibatan Najib Razak, Rosmah Mansor dan Musa Hassan sehingga menyebabkan Air Mani Anwar Ibrahim berada didalam dubur Saiful Bukhari? 


Hari ini dijangkakan Anwar Ibrahim akan menampilkan saksi Alibi nya yang pertama yang mana dikatakan seorang pakar Kimia yang telah mengesahkan bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya seorang yang tidak mampu melakukan Seks kerana telah MATI PUCUK. Itu maklumat yang Gomo perolehi malam tadi. 

 

Anwar Ibrahim Mati Pucuk? Dalam hal ini Anwar Ibrahim sanggup memalukan dirinya dengan menyatakan bahawa beliau sudah mati Pucuk. pergilah kepada lelaki lain dalam dunia dan tanya kepada mereka tidak akan ada seorang pun yang akan mengaku mati Pucuk kerana pada kaum lelaki pekara tersebut adalah memalukan diri sendiri. tetapi Anwar Ibrahim? 

Jika benar Anwar Ibrahim mati pucuk maka perlulah Anwar Ibrahim membuktikan bagaimana seorang yang kemaluannya mati pucuk boleh menyebabkan Air Mani nya berada didalam dubur Saiful Bukhari. Apakah Kemaluan Anwar Ibrahim telah diramas ramas sehingga mengeluarkan air mani lalu dimasukkan air mani tersebut kedalam dubur Saiful Bukhari tampa pengetahuan Anwar Ibrahim? 

 

Gomo bukanlah pakar kimia mahupun peguambela, namun kita manusia yang mempunyai akal fikiran pasti boleh memikir akan pekara ini. Pembaca yang lelaki sudah pasti mengalami keluarnya air mani anda dengan cara yang anda sendiri lakukan. Apakah Anwar Ibrahim tidak sama dengan kita para pria yang ada ini? 

 
Saksi Yang Berkreabiliti 

Semalam Anwar Ibrahim juga turut mendakwa bahawa Saiful Bukhari masuk kedalam kondo dan dalam bilik beliau berada dan turut mengesahkan Saiful Bukhari telah membawa Pelincir brand KY Jelly. Anwar sendiri telah mengesahkan bahawa keterangan yang telah diberikan saiful Bukhari adalah SAH dan Konsisten dengan sesi keterangan sebelum ini. 

Namun demikian Anwar Ibrahim tidak pula menyatakan apa yang berlaku selepas beliau melihat Saiful Bukhari dengan pelincir KY Jelly. Apa tindakan beliau bila melihat Ky Jelly tersebut? Apakah Anwar Ibrahim tidak mengetahui fungsi KY Jelly? Ataupun Anwar Ibrahim menggunakan KY jelly tersebut? 

Ataupun lebih mudah kita faham Saiful Bukhari 
yang telah menggunakan KY Jelly untuk 
meliwat Anwar Ibrahim?
 

Keterangan yang diberikan Anwar Ibrahim ini adalah satu keterangan yang tidak masuk akal dan tidak boleh diterima Mahkamah sama sekali. Ini lah sebabnya Anwar Ibrahim enggan mengangkat sumpah dan disoal balas oleh pendakwaraya. Kerana Anwar tahu jika disoal balas sudah tentu segala keteranggan nya akan disoal oleh DPP dan Anwar Ibrahim akan gagal menjawap soalan tersebut. 

 

Jelas lah kepada rakyat Malaysia semua bahawa Anwar Ibrahim seorang yang Penakut kerana beliau memang melakukan Seks luar tabii. Demi keadilan dan membersihkan nama beliau Mahkamah telah memberikan peluang untuk Anwar Ibrahim membela diri. Sepatutnya bila diberikan peluang ini Anwar Ibrahim memberikan ruang kepada pendakwaraya menyoal balas beliau dan beliau sewajarnya menjawap segala soalan yang diajukan DPP demi kebenaran buat rakyat Malaysia. 

Percayalah anda semua bahawa hari ini, esok, lusa dan hari mendatang Anwar Ibrahim akan terus terusan merekayasa cerita baru bagi menafikan beliau telah melakukan LIWAT ke atas Saiful Bukhari walhalkan AIR MANI beliau didalam dubur Saiful Bukhari tidak dicabar oleh peguambela Anwar Ibrahim sendiri. 

Rakyat Malaysia terutamanya para penyokong Anwar Ibrahim akan terus diperbodohkan selagi mana yang Anwar Ibrahim mampu kerana Anwar tahu para penyokong nya tidak akan percaya bahawa beliau meliwat walaupun mereka melihat Anwar melakukan perbuatan tersebut dihadapan mata mereka sendiri. 

AIR MANI Anwar Ibrahim dalam Dubur Saiful Bukhari, bila Anwar Ibrahim nak tampilkan pakar Forensik Luar negara menafikan bahawa Air Mani yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari bukan milik beliau? 

 


Psssttt...Anwar mati pucuk? yang dok balun china doll tu sapa? pakai kote Sapa pulak? ha ha ha 

DAP ANTI ISLAM 
PAS ITU MELAYU 
UMNO ITU ISLAM 

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Anwar Ibrahim Jemput Solat Tarawih Tapi Enggan Solat Hajat

MONDAY, AUGUST 22, 2011

 

Anwar akan solat tarawih di Masjid Nurul Naim malam ini. Tu kenyataan Anwar melalui Twitter nya.Tapi tak pula sebut nak buat Solat Hajat Kenapa??? 

Dahlah hari tu solat Hajat dibatalkan. Takkan malam ni pun taknak buat solat Hajat untuk dirinya sendiri? 

Emmm Nuar Nuar.... Jahanam lah, solat hajat taknak, sumpah Lakhnat taknak, serah DNA taknak, poligraf taknak, angkat sumpah dalam mahkamah pun taknak.... Ntah apa apa lah kau Nuar..... 


Ringkasan Kes Liwat Pagi Tadi : 

3 pilihan yang ada buat Anwar Ibrahim dalam membela dirinya : 

1) Memberi keterangan bersumpah dari kandang saksi(ada kredibiliti, disoal balas DPP) 2) 

Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah(xda kredibiliti, keterangan xda pemberat, x disoal balas DPP) 

3) Berdiam diri ( terus jatuh hukuman) 

Anwar Ibrahim telah diberi peluang namun akibat Bachol nya beliau maka dipilihnya no 2 yang mana keterangan yang tidak kukuh, dan tidak boleh pihak Pendakwaraya menyoal balas Anwar Ibrahim. 

Angkat sumpah dalam mahkamah pun anwar enggan walhal bukannya angkat sumpah dalam mahkamah memerlukan anwar memegang Al Quran macam Saiful Bukhari buat. 

Saiful Bukhari memberikan keterangan Bersumpah dan Peguam Anwar menyoal balas Saiful dengan pelbagai soalan dan ianya dijawap oleh Saiful Bukhari. 

Tapi Anwar Ibrahim??? Ini kah yang layak memimpin kita rakyat Malaysia sebagai Perdana Menteri??? 

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat

No comments:

Post a Comment