Tuesday 2 August 2011

Doa Bala & Pecah Perut Makan Tuan

Doa bala dan pecah perut wali selipar sekali lagi menghantui khawarij. Kali ini yang terkena tempias adalah MB Kedah serba tak tau Ostad Zizan dan Harun Din timbalan mursidol am .

2 orang pemimpin PAS ini dimasukkan ke hospital kerana sakit jantung dan sedang menjalani rawatan oleh pihak IJN.


Foto dari blog Bro Jinggo/Politik Harian



Apa yang tak kena dengan doa wali selipar ni sampai pemimpin haprak pakatan ibarat terkena 'tulah' atau pun badi.Bala yang menimpa mereka seolah olah memberi isyarat bahawa doa dan solat hajat mereka terhadap BN terutamanya UMNO tidak dimakbulkan tuhan.

Video ini Nik Aziz mendoakan agar diturunkan Bala kepada Ds Najib dan Pemimpin BN


Sebaik saja Nik Aziz mendoakan bala terhadap Najib,beberapa hari kemudian beliau dimasukkan ke hospital.Malah Ds Najib mengarahkan pihak tentera dengan pesawat khas menerbangkan Nik Aziz ke Kuala Lumpur untuk menerima rawatan khas yang istimewa terhadap beliau.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbWRi9Jv5uCHF9HV7HENa-TiCVZAoPVa_p3IIuaufTUyz4-yRar2AfyzEoC_3E2dCbK10niZyamH1aZGbc5vK2KpNT7OEjtnRDNBa5f0rLehJlsPxX7c_s796z1rwP9ymCvIxfWD1I0vlL/s1600/Najib+Melawat+Nik+Aziz.jpg

Tuan besar kepada khawarij PAS pun turut terkena tempias doa wali selipar. Lim Kit Siang matanya hampir buta kerana dijangkiti virus,beliau terpaksa menjalani beberapa kali pembedahan kecil untuk mengelakkan buta kekal .


Pisau kata "moga Allah beri kesihatan yang baik dan sembuhkan sakit Ostad Zizan dan Haron Din"

Read more: http://www.pisau.net/2011/08/doa-bala-pecah-perut-makan-tuan.html#ixzz1Tr0Sh7lW

No comments:

Post a Comment