Tuesday 23 August 2011

Mat Sabu Siang Hina Melayu,Malam Puji Komunis




Ceramah Mat Sabu pada tengahari 21 Ogos di Kuala Lumpur dia menghina bangsa melayu semata mata mahukan sokongan undi kaum cina:

KUALA LUMPUR, 21 Ogos — Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu mahu kaum Melayu mengikis sikap acuh tak acuh berhubung isu rasuah dan salah guna dana awam, sebaliknya meneladani sikap pengundi Cina yang berani menunjukkan pendirian menentang budaya sedemikian semasa pilihan raya.

Mohamad yang mesra dikenali sebagai Mat Sabu berkata, kaum Melayu tidak seharusnya bergantung pada isu-isu perkauman semata-mata.

“Muslim tidak sensitif kepada isu-isu pembaziran dan rasuah berbanding kaum Cina,” kata beliau pada ceramah di Kampung Pandan di sini seterusnya
Kemudian haprak khawrij syiah ini pada hari yang sama bergegas ke Padang Menora,Tasek Gelugor pula dalam misi menangkat komunis sebagai pejuang negara!

Mat Sabu yang kantoi menipu semasa Bershit menyerang pula wira negara,anggota keselamatan yang gugur semasa zaman kekejaman komunis apabila menyamakan komunis yang menyerang Balai Polis Bukit Kepong adalah pejuang kemerdekaan!

Sialan khawarij ini bukan saja mengangkat komunis sebagai wira kemerdekaan,malah menjulang komunis yang membunuh puluhan anggota polis dan ahli keluarga sebagai satu tindakan yang betul dan berani.

Anda semua tahu yang gugur terkorban kesemuanya adalah anggota Polis melayu,yang membunuh mereka adalah komunis yang kesemuanya adalah Cina.

Apa yang haram jadah ini mahu buktikan? Adakah komunis cina pada waktu itu adalah wira?Adakah anggota Polis yang syahid dianggap sebagai paria?
Dia sedar ke siapa dan bangsa apa yang serang dan yang kena serang... masyaallah!!! begini jadinya!!!!!

Anda patut sekolahkan haprak khawarij seperti Mat Sabu kerana sialan ini sebenarnya adalah hibrid DAP yang diangkat menjadi pemimpin nombor 2 didalam parti khawarij.

Pisau kata " mau dia tak angkat komunis,dah DAP bayaq duit kempen sampai menang,duit repair lutut kat spital pun depa tanggung!" 

Read more: http://www.pisau.net/2011/08/mat-sabu-siang-hina-melayumalam-puji.html#ixzz1VqMFu8dB

No comments:

Post a Comment